Screen shield?
Fra : Flemming Rubini

Dato : 03-09-10 10:26

Jeg får snart tilsendt en Speck Pixelskin HD, hed den vist, hvilken
shield passer til den samtidigt?

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : -=Madsen=-

Dato : 03-09-10 13:15

<--------------------->
> Jeg får snart tilsendt en Speck Pixelskin HD, hed den vist, hvilken
> shield passer til den samtidigt?
<---------------------->

Der er stadig gratis full body sheld hos Stealth Guards

http://stealthguards.com/idevaffiliate/idevaffiliate.php?id=332

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-09-10 20:02

-=Madsen=- <engelbrechtdk@gmail.com> wrote:

> <--------------------->
> <---------------------->
>
> Der er stadig gratis full body sheld hos Stealth Guards
>
> http://stealthguards.com/idevaffiliate/idevaffiliate.php?id=332

og du pimper stadig dit affiliate link ...

/thomas

Fra : -=Madsen=-

Dato : 06-09-10 00:24

<--------->>

> og du pimper stadig dit affiliate link ...
>
> /thomas
<---------->
Har du ikk fået scoret endnu ?

for sidste gang smarte Thomas, hvad er forskellen om det er med eller uden
affiliate link ? udover din helt egen lille jantelov, ufatteligt du ikke har
andet at lave
end at lege netbetjent, og mellem os... det gir ingen damer ha ha..

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-10 06:52

Hej,

> [...]
> har andet at lave
> end at lege netbetjent, og mellem os... det gir ingen damer ha ha..

Klaphat.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : -=Madsen=-

Dato : 06-09-10 10:55

<--------->
> Klaphat.
>
> --
> Jens Kristian Søgaard, Mermaid Consulting ApS,
> jens@mermaidconsulting.dk,
> http://www.mermaidconsulting.com/
<------->
passer jo fint til din firma adresse
http://www.boliga.dk/map.aspx?id=510281

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-10 11:02

Hej,

> passer jo fint til din firma adresse
> http://www.boliga.dk/map.aspx?id=510281

Utroligt at du ikke har bedre ting at give dig til...

Fra : -=Madsen=-

Dato : 06-09-10 11:20

Utroligt Thomas & Jens kan genererer så meget støj
over man førsøger at hjælpe trådstarter til et billigt, næsten gratis shield

At jeg så opdagede de ville betale 0.1 $ hvergang man henviste en kunde
og kunde ville få det samme tilbud uanset hvordan kunden kom ind på siden
syntes da man skal være et fjols som jer hvis man ikke poster sit affiliate
link
når nu det er uden betydning for kunden, jeg er selv kunde og har selv købt
beskyttelse hos firmaet..

Hvis jeg var jer ville jeg holde bøtte, med mindre i har noget brubbar info
til trådstarter, evt hvor trådstarter ellers kan købe det samme som koster
249,- i bilka

ps. hvis jeg bliver rig på det, bruger jeg pengende på en piger til jer to
ha ha..

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-09-10 11:29

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Utroligt at du ikke har bedre ting at give dig til...

Jeg forstår ikke, hvad adressen har med en klaphat at gøre, men det
virker da som en fin lille lejlighed. Er det et godt sted at bo?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-10 12:07

Hej,

> Jeg forstår ikke, hvad adressen har med en klaphat at gøre, men det
> virker da som en fin lille lejlighed. Er det et godt sted at bo?

Nu bor jeg der ikke selv - men jo, det er helt fint, hvis man vil bo i
nærheden af Aalborg uden at bo inde midt i selve byen.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-09-10 09:37

-=Madsen=- <engelbrechtdk@gmail.com> wrote:

> http://stealthguards.com

<http://kortlink.dk/droidxforums/84dm>

omtaler misbrug at kortoplysninger, så man skal nok grave lidt før man
melder sig til.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-09-10 14:23

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Jeg får snart tilsendt en Speck Pixelskin HD, hed den vist, hvilken
> shield passer til den samtidigt?

Det gør alle vel. Du tænker da bare på en af de her helt tynde
beskyttelser, man klistrer på skærmen? De er så tynde, at de ikke
påvirker det etui, man sætter på. Det går jeg i hvert fald ikke ud fra.
Jeg har godt nok ikke prøvet det på en iPhone 4, men på alle mine
apparater har det været problemfrit. Noget andet er, om det er
nødvendigt. Jeg er meget i tvivl. Glasskærmen er ret solid, og den er
lækrest at bruge og bedst at se på uden beskyttelse.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 06-09-10 16:01

"-=Madsen=-" <engelbrechtdk@gmail.com> writes:

> [...]
> affiliate link
> når nu det er uden betydning for kunden, jeg er selv kunde og har selv købt

Du kan da bare sige at du vil værdsætte hvis man bruger dit link da det
giver dig mulighed for at tjene en gave eller noget. Det er da reelt nok.