MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
REG fra fortiden
Fra : Vidal

Dato : 29-08-10 13:12

Jeg følte for et stykke tid siden, jeg var nødt til
at geninstallere XP - pga en hardwarefejl jeg troede
var en softwarefejl og alle reg oplysninger var
selvfølgeligt gået bort og jeg har langtfra fået det
hele genoprettet.

Nu fandt jeg en en reg-fil, som ccleaner har laver ved
en lejlighed i foråret og jeg overvejer stærkt at
dobbeltklikke den.

Men jeg ved ikke, hvad jeg risikere ved der. Er der nogen,
der har et bud på, om det er risikofrit eller evt, hvad
risikoen er/kan være.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-10 16:23

Vidal wrote:
> [...]
>
> Men jeg ved ikke, hvad jeg risikere ved der. Er der nogen,
> der har et bud på, om det er risikofrit eller evt, hvad

Du ender op med en registreringsdatabase som den
så ud da du brugte CC

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-08-10 21:35

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Men jeg ved ikke, hvad jeg risikere ved der. Er der nogen,
> der har et bud på, om det er risikofrit eller evt, hvad

Det lyder som halsløs gerning. Den vil jo genskabe alle de indstillinger din
computer havde, da regfilen blev lavet. Det vil bl.a. også betyde, at alle
indstillinger fra programmer, som du måske ikke har mere, vil blive genskabt
i registreringsdatabasen.
Drop det - når først man er startet forfra var meningen jo at få en ren r..
at trutte i, og det vil en genindlæsning fuldstændig ødelægge.

Kurt