Arrangere programmer på iPhone
Fra : Henrik Münster

Dato : 01-09-10 22:38

Hvordan arrangerer man bedst sine 217 programmer på sin iPhone (eller
iPod touch)? Man kan få vist sine programmer i "Genrer" i iTunes. Jeg
tænkte, at så kunne jeg bare oprette en mappe med hver genre, men
placeringen af programmer virker ikke videre logisk. Jeg har tre
programmer, der kan vise tv-programmet. To af dem ligger under
underholdning og det tredje under hjælpeprogrammer. Krak er placeret
under navigation, men De Gule Sider ligger under business. For mig at se
kan de da det samme.
Jeg forstår godt, at det ikke er let altid at placere programmer
i den rigtige genre. Jeg er bare ved også at løbe helt sur i at holde
styr på tingene. Det rigtige var selvfølgelig at luge ud med hård hånd,
men man synes altid, at næste gang, man er ude at rejse, næste gang man
er i skoven, næste gang man skal køre mes S-tog osv., så kan man få brug
for det program.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 02-09-10 01:54

> [...]
> men man synes altid, at næste gang, man er ude at rejse, næste gang man
> er i skoven, næste gang man skal køre mes S-tog osv., så kan man få brug

iPhone til computer - marker iPhone i iTunes - fanebladet Programmer -
til højre for forsiden af iPhone er listen med alle siderne - så hiver
og smider du bare programikonerne fra og til, hvor du vil have dem.

M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-09-10 05:46

> iPhone til computer - marker iPhone i iTunes - fanebladet Programmer -
> til højre for forsiden af iPhone er listen med alle siderne - så hiver
> og smider du bare programikonerne fra og til, hvor du vil have dem.

Jamen, det er jo det, jeg ikke kan overskue. Min hjerne kortslutter
bare. Jeg havde håbet, jeg kunne bruge genrer, så Apple havde besluttet
for mig, hvor programmerne skulle ligge.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 02-09-10 07:26

> Jamen, det er jo det, jeg ikke kan overskue. Min hjerne kortslutter
> bare. Jeg havde håbet, jeg kunne bruge genrer, så Apple havde besluttet
> for mig, hvor programmerne skulle ligge.

Bibliotekar-uddannelsen er en mellemlang videregående uddannelse, det er
oplysning nok for mig om, at det løser vi aldrig

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Morten Lind

Dato : 02-09-10 15:30

> Jamen, det er jo det, jeg ikke kan overskue. Min hjerne kortslutter
> bare. Jeg havde håbet, jeg kunne bruge genrer, så Apple havde besluttet
> for mig, hvor programmerne skulle ligge.

Så har du for mange programmer

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 02-09-10 16:01

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Hvordan arrangerer man bedst sine 217 programmer på sin iPhone (eller
> iPod touch)? Man kan få vist sine programmer i "Genrer" i iTunes. Jeg

Inde fra iTunes. Meget, meget nemmere.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 02-09-10 16:02

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Jamen, det er jo det, jeg ikke kan overskue. Min hjerne kortslutter
> bare. Jeg havde håbet, jeg kunne bruge genrer, så Apple havde besluttet

Du skal have en iPod nano, den kan kun vise 4 ikoner, og så er der ikke
så stor risiko for du bliver katakonisk.