Hvad kan unzippe zipx-filer.
Fra : -=JF=-

Dato : 30-08-10 21:28

Hej i gruppen!

Hvilket mac-program kan udpakke det nye winzip-format zipx?
Jeg synes ikke at jeg kan finde andet end win-programmer.

På forhånd tak!

--
Mhv.
John

Fra : Jon

Dato : 30-08-10 21:49

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Hej i gruppen!
>
> Hvilket mac-program kan udpakke det nye winzip-format zipx?
> Jeg synes ikke at jeg kan finde andet end win-programmer.
>
> På forhånd tak!

Tja. Et søk på <zipx "Mac OS X"> innbragte ganske mange resultater,
bl.a. dette:
<http://www.topshareware.com/zipx-unzip-mac/downloads/1.htm>

Jeg har ikke forsøkt det, så det er kun som et tips å regne.
--
/Jon
echo 141403796329316328543255794865631358218P | dc

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-08-10 21:52

Jon <see_signature@invalid.com> wrote:

> [...]
> <http://www.topshareware.com/zipx-unzip-mac/downloads/1.htm>
>
> Jeg har ikke forsøkt det, så det er kun som et tips å regne.

det virker som et suspekt site og jeg vil anbefale _ikke_ at downloade
noget derfra ...

/thomas

Fra : -=JF=-

Dato : 30-08-10 22:18

Den 30/08/10 22.51, Thomas von Hassel skrev:
> det virker som et suspekt site og jeg vil anbefale_ikke_ at downloade
> noget derfra ...

Hvad får dig til at sige det?
Jeg synes nu at det bare ligner ethvert andet download-site.

--
Mhv.
John

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-08-10 22:26

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Hvad får dig til at sige det?
> Jeg synes nu at det bare ligner ethvert andet download-site.

Det er nok bare en mavefornemmelse ...

Jeg foretrækker at downloade fra enten kendte download sites
(versiontracker.com, macupdate.com) eller via udvikleren egen side ...

/thomas

Fra : -=JF=-

Dato : 31-08-10 22:34

Den 30/08/10 23.25, Thomas von Hassel skrev:
> Det er nok bare en mavefornemmelse ...
Dem skal man ikke kimse af

Jeg er også generelt forsigtig med hvor jeg downloader fra, men lige
præcis dette site tror jeg ikke jeg ville have de store kvababbelser over.

--
Mhv.
John

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-09-10 06:14

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Dem skal man ikke kimse af
>
> Jeg er også generelt forsigtig med hvor jeg downloader fra, men lige
> præcis dette site tror jeg ikke jeg ville have de store kvababbelser over.

du kan jo google url'en .. se hvad der kommer frem. Bl.a er der en
rapport fra Siteadvisor (som er drevet af McAfee så lidt troværighed har
den)

/thomas

Fra : -=JF=-

Dato : 30-08-10 22:00

Den 30/08/10 22.48, Jon skrev:

> Tja. Et søk på<zipx "Mac OS X"> innbragte ganske mange resultater,
> bl.a. dette:
> <http://www.topshareware.com/zipx-unzip-mac/downloads/1.htm>

Den side fandt jeg jo også, men de 4-5 stykker på listen jeg var inde og
checke, nævnte ikke zipx, så frem for at 'kysse en masse frøer' håbede
jeg at nogen i gruppen havde et konkret bud.

Men tak for buddet!

--
Mhv.
John

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-08-10 21:54

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Hej i gruppen!
>
> Hvilket mac-program kan udpakke det nye winzip-format zipx?
> Jeg synes ikke at jeg kan finde andet end win-programmer.
>
> På forhånd tak!

åbenbart intet ... få det tilsendt i et standard zip format ...

/thomas

Fra : -=JF=-

Dato : 30-08-10 22:17

Den 30/08/10 22.54, Thomas von Hassel skrev:

> åbenbart intet ... få det tilsendt i et standard zip format ...

Nej, det er ikke for lovende ud.
Jeg får ham til at sende det i et format almindelige dødelige kan håndtere.

--
Mhv.
John

Fra : Jon

Dato : 30-08-10 22:33

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Nej, det er ikke for lovende ud.
> Jeg får ham til at sende det i et format almindelige dødelige kan håndtere.

Det ser ut til at StuffIt Deluxe 2010 kan, men den er jo så kommersiell:
<http://www.zipxfile.com/>
Men jeg kan ikke finne bekreftelse på det hos leverandør.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-08-10 22:34

Jon <see_signature@invalid.com> wrote:

> Det ser ut til at StuffIt Deluxe 2010 kan, men den er jo så kommersiell:
> <http://www.zipxfile.com/>
> Men jeg kan ikke finne bekreftelse på det hos leverandør.

det kan den ikke ...

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 30-08-10 22:52

Jon wrote:

> Det ser ut til at StuffIt Deluxe 2010 kan, men den er jo så kommersiell:
> <http://www.zipxfile.com/>
> Men jeg kan ikke finne bekreftelse på det hos leverandør.

Det er samme besked, der kommer i flere indlæg, når man søger på Google
med kriteriet "stuffit expander + zipx"...
http://www.google.dk/search?hl=en&source=hp&q=stuffit+expander+%2B+zipx&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=

mvh. Erik Richard