Outlook 2003 - registrere mødeindkaldelse
Fra : Martin Ploug

Dato : 31-08-10 18:08

Hej

Hvordan kan man i Outlook 2003 se, om inviterede deltagere
har accepteret en mødeindkaldelse?
En bruger har for nyligt vist mig, at hun åbner møde-
indkaldelsen i sin kalender og vælger fanen Registrering.

Her kan hun se en oversigt over inviterede deltagere,
men ud for nogle af dem står der noget med "Ingenting"
eller lign. Men åbner hun disse personers kalender,
kan hun se, at de HAR accepteret mødeindkaldelsen.
Dette er blot ikke blevet registreret automatisk under
fanen Registrering i selve mødeindkaldelsen.

Hvorfor bliver dette ikke registreret?
Kan det have noget at gøre med at nogle af deltagerne
accepterer indkaldelsen uden at sende svaret herom til
indkalderen? Kan man i så fald på en eller anden måde
sikre sig, at det alligevel bliver registreret automatisk.

Brugeren synes jo at det er bøvlet at hun skal åbne hver
af de inviteredes kalender for at se, om de har accepteret
indkaldelsen. Det giver jeg hende ret i.

Venlig hilsen
Martin