Unlock af iphone 2 der ikke har aktiv sim ~
Fra : søren R

Dato : 28-08-10 04:35

Min svigerinde har til sin datter købt en iphone 2 der var jail-
broken. Hun kommer til at opdatere softvare vha itunes og pludselig
virker sim kortet ikke.

Vi har ikke kendskab til hvilket selskab den er købt ved.

Hvordan jailbraiker vi denne igen når der er ingen af os der har et
simkort der kan åbne telefonen?

Jeg har prøvet med Spirit men den sige fejl og skal vist have en åben
telefon for at jailbraike

Håber der er nogen der kan hjælpe, jeg er kommet til love at det kan
jeg godt finde ud af!!!

Fra : Martin Bak

Dato : 28-08-10 11:46

"søren R" <roepstorff@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Min svigerinde har til sin datter købt en iphone 2 der var jail-
> broken. Hun kommer til at opdatere softvare vha itunes og pludselig
> virker sim kortet ikke.

Er det ikke bare at blive ved med at prøve sim-kort fra forskellige
udbydere, indtil den åbner? Så er udfordringen jo at finde en masse
forskellige simkort, men hvis datteren går i skole, så skulle det vel kunne
lade sig gøre

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 28-08-10 11:52

> [...]

> Min svigerinde har til sin datter købt en iphone 2 der var jail-
> broken. Hun kommer til at opdatere softvare vha itunes og pludselig

Der er en her der har haft et tilsvarende problem, og har løst det... Det
var dog en SE telefon, så om det virker for dig ved jeg ikke, men der er
anvist en løsning på siden:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:79wIrAGIQ0QJ:www.mobil-forum.dk/archive/index.php/t-24075.html+hvilket+selskab+har+l%C3%A5st+telefonen&cd=4&hl=da&ct=clnk&gl=dk&lr=lang_da&client=firefox-a

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ihjelkeld

Dato : 28-08-10 12:01

Se her på denne side http://iphone.vildmedmac.dk/?page_id=1047 der skulle
gerne være lidt hjælp at hente.
Går ud fra det er en 1. generation hun har, kendes på sølv farvet bagside.

Keld

Fra : Ihjelkeld

Dato : 28-08-10 12:05

> [...]
> gerne være lidt hjælp at hente.
> Går ud fra det er en 1. generation hun har, kendes på sølv farvet bagside.

glemte lige at skrive, at 1. gen. af IPHONE ikke er solgt under noget
selvskab her i DK, så den kunne godt være låst til AT&T USA.......
Men har hidtil godt kunnet unlock'es og jailbrakes uden det oprindelige
kort.

Fra : søren R

Dato : 28-08-10 15:01

On 28 Aug., 13:05, "Ihjelkeld" <ihjelkeld(@)gmail.com> wrote:

> [...]
> selvskab her i DK, så den kunne godt være låst til AT&T USA.......
> Men har hidtil godt kunnet unlock'es og jailbrakes uden det oprindelige

Mange Tak for hjælpen begge to.
Det er rigtig at jeg kunne prøve at finde et sim kort der virkede og
så prøve unlock bagefter, og det kan også være det bliver næste træk

Har prøvet unlock som angivet på http://iphone.vildmedmac.dk/?page_id=1047
Det hele virker fint som angivet men telefonen er stadig låst efter
den skulle være låst op. Har nu prøvet to gange og alt ser ud til at
virket fint, men når jeg prøver at sætte sim kort i er der kun
nødopkald.

Hvis der er kendskab til andre metoder er jeg selvfølgelig meget
interesseret eller mange tak for hjælpen

Fra : Ihjelkeld

Dato : 29-08-10 21:00

Hej igen
Det var blackra1n jeg brugte sidste gang, men jeg har ikke opdateret min
siden version 3.12
I.flg. google søgt på unlock iphone 3.1.3, ser det ud til at den stadig kan
bruges. Så prøv engang med den.

Download blackra1n fra http://www.blackra1n.com. Udpak .zip filen ved at
dobbeltklikke på den

Keld