MS Windows
briani 27239
WIN 7 meddelelse ved opstart "upgrade fram~
Fra : Janner

Dato : 28-08-10 06:43

Hej folkens

Siden i går har min kære computer kommet med en boks der siger upgrade
framenetwork lige når man "når" ind i windows. Har søgt lidt på nettet
efter hvad lige det er, men uden at blive klog.

Har ikke ændret eller installeret noget spændende på det sidste så det
undrer mig lidt.

Nogen ideer?

På forhånd tak og god lørdag.

/Jan
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Erik Olsen

Dato : 28-08-10 08:41

Janner wrote:
> [...]
> efter hvad lige det er, men uden at blive klog.
>
> Har ikke ændret eller installeret noget spændende på det sidste så det

Det kan være MS .NET Framework (læg mærke til punktummet, udtales
dot-net), se http://www.microsoft.com/net/.

Din gengivelse af meddelelsen er ikke videre præcis, brug hellere papir
og blyant!

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Janner

Dato : 30-08-10 16:32

Den 28-08-2010 09:40, Erik Olsen skrev:

> Det kan være MS .NET Framework (læg mærke til punktummet, udtales
> dot-net), se http://www.microsoft.com/net/.
>
> Din gengivelse af meddelelsen er ikke videre præcis, brug hellere papir
> og blyant!

Hej

Håber i kan se det her screen dumb
http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=26005

I boksen står blot UPGRADENETFRAMEWORK her er hverken punktummer eller
streger

Håber det hjælper

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 30-08-10 16:43

On Mon, 30 Aug 2010 17:32:12 +0200, Janner <noway@spam.spam> wrote:

>Håber i kan se det her screen dumb
>http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=26005
>
>I boksen står blot UPGRADENETFRAMEWORK her er hverken punktummer eller
>streger

For mig at se er det en fejlmeddelse og at det er nok er en af MS
seneste opdateringer der er fejlet.

Du kan evt. gå ind i loggen og se mere.
Kontrolpanel, administration, vælg logbog.

/Hans

Fra : Erik Olsen

Dato : 30-08-10 17:16

Hans Kjaergaard wrote:

> For mig at se er det en fejlmeddelse og at det er nok er en af MS
> seneste opdateringer der er fejlet.
>
> Du kan evt. gå ind i loggen og se mere.
> Kontrolpanel, administration, vælg logbog.

For mig ligner det noget på hjemmesiden http://www.baboom.dk/, ikke en
meddelelse fra Windows.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 30-08-10 17:54

On Mon, 30 Aug 2010 18:15:38 +0200, "Erik Olsen"
<erik.olsen@ishoejby.dk> wrote:

>For mig ligner det noget på hjemmesiden http://www.baboom.dk/, ikke en
>meddelelse fra Windows.

Du kan/vil nok ikke se at det er et screen dumb af den meddelse som OP
har en udfordring med.

/Hans

Fra : Erik Olsen

Dato : 30-08-10 18:00

Hans Kjaergaard wrote:

> Du kan/vil nok ikke se at det er et screen dumb af den meddelse som OP
> har en udfordring med.

Nej, det ved Gud jeg ikke kan. Det ligner en snavset hjemmeside, ikke en
Microsoft-fejlmeddelelse. Typografien er forkert.

Hvis det endelig skulle være en fejlmeddelelse fra et MS-styresystem, så
håber jeg sandelig at brugeren er vaks nok til at lukke for eller
minimere evt. bagvedliggende vinduer før han tager et screendump.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 30-08-10 18:09

On Mon, 30 Aug 2010 19:00:17 +0200, "Erik Olsen"
<erik.olsen@ishoejby.dk> wrote:

>Nej, det ved Gud jeg ikke kan.
Trist for dig, for jeg kan sagtens se et billed af screen dumb med en
fejlmeddelse, men jeg bruger heller ikke gud som sidemand.

>Hvis det endelig skulle være en fejlmeddelelse fra et MS-styresystem, så
>håber jeg sandelig at brugeren er vaks nok til at lukke for eller
>minimere evt. bagvedliggende vinduer før han tager et screendump.
Hvis du kunne/ville se billedet af screen dumbet, ville du også se at
det er tilfældet.

/Hans

Fra : Janner

Dato : 30-08-10 20:14

Der er da heldigvis også mennesker herinde !
Selvfølgeligt er det da en ms fejl der blot er forstørret op i en
størrelse ALLE kan se.

Tak for dem der trods alt tager det seriøst i stedet for bare nyde høre
sig selv ævle !

Kæmper videre og prøver en system restore

/Jan

Fra : Ole C

Dato : 30-08-10 20:21

Janner skrev blandt andet:

> [...]
>
> Tak for dem der trods alt tager det seriøst i stedet for bare nyde
> høre sig selv ævle !
>
> Kæmper videre og prøver en system restore

Det er en vældig god idé at skælde ud på folk i en gruppe hvor man søger
hjælp....
God fornøjelse med den fortsatte kamp.

--
vh
Ole C

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 31-08-10 09:13

On Mon, 30 Aug 2010 21:13:49 +0200, Janner <noway@spam.spam> wrote:

>Kæmper videre og prøver en system restore
Fik du kigget på loggen ?

/Hans

Fra : Janner

Dato : 31-08-10 14:19

> Fik du kigget på loggen ?

Der er tilsyneladende ingen fejl efter en system restore + geninstallation
af diverse opdateringer. Dog er der nu et eller andet morsomt med mit Norton
Antivirus
Takker for interessen.

/Jan

Fra : Erik Olsen

Dato : 31-08-10 17:00

Janner wrote:

> Der er tilsyneladende ingen fejl efter en system restore +
> geninstallation af diverse opdateringer. Dog er der nu et eller andet
> morsomt med mit Norton Antivirus

Der har altid været problemer med Norton Antivirus.

Må jeg foreslå Microsoft Security Essentials og SuperAntiSpyware?

Fra : Janner

Dato : 03-09-10 09:32

"Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> Der har altid været problemer med Norton Antivirus.
>
> Må jeg foreslå Microsoft Security Essentials og SuperAntiSpyware?

> [...]

Ja men den var installeret med Norton og det tør jeg sgu ikke røre ved -
skal den engang geninstalleres kommer der også et alternativt anti virus på.
Problemet er for øvrigt løst - prøvede Nortons support chat og de kunne lige
se et eller andet gav et link til en opdatering .. Så spillede det lystigt
igen.

God weekend

Fra : Henning

Dato : 30-08-10 17:54

>Håber i kan se det her screen dumb
>http://www.baboom.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=26005
>
>I boksen står blot UPGRADENETFRAMEWORK her er hverken punktummer eller
>streger

Har du checket for spyware, virus o.lign? Fejlen ligner en omgang af
dette., det ligner absolut ikke en officiel Microsoft-fejlmelding.

Fra : Janner

Dato : 31-08-10 09:02

> Har du checket for spyware, virus o.lign? Fejlen ligner en omgang af
> dette., det ligner absolut ikke en officiel Microsoft-fejlmelding.

Er tjekket med både norton internet sec. 2010 samt windows defender uden der
er noget.
Skælder skam ikke folk ud - men her er altså nogen der bare skriver for at
blive hørt med brok og brok.

/JAn