Week Calendar til iPhone
Fra : Henrik Münster

Dato : 27-08-10 21:47

Nu taler vi tit om kalendere her i gruppen (visse af os). Jeg er lige
faldet over Week Calendar i App Store til kr. 12,-. Det er en kalender
til iPhone, som især slår sig op på at have en ugeoversigt, hvilket
ellers mangler i iCal og iPhones indbyggede kalender. Den bruger blot
den indbyggede kalenders data og synkroniserer således med iCal på ens
Mac og med kalenderen i MobileMe.
Det mest interessante, synes jeg, er, at den ser ud til at have
ugenumre. Det har man ellers manglet. Det er tit, jeg skal planlægge
mine vagter, ferier osv. henne på arbejdet og måske bytte med nogen. Vi
bruger ugenumre rigtig meget til den slags, så det vil være rigtig
smart, hvis de dukker op, når man står med sin iPhone og ser i
kalenderen.

<http://itunes.apple.com/dk/app/week-calendar/id381059732?mt=8>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 28-08-10 08:41

> [...]
> bruger ugenumre rigtig meget til den slags, så det vil være rigtig
> smart, hvis de dukker op, når man står med sin iPhone og ser i

Sjovt nok har jeg også lige købt Week Calendar (måske fordi den lå i top
25 på app.store). Det undre mig dog at man ikke kan hoppe direkte hen
til en bestemt uge!? Har jeg overset noget?

--
Mvh Martin

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-08-10 10:51

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> Sjovt nok har jeg også lige købt Week Calendar (måske fordi den lå i top
> 25 på app.store). Det undre mig dog at man ikke kan hoppe direkte hen
> til en bestemt uge!? Har jeg overset noget?

Jeg kan heller ikke finde det. Måske mangler den funktion. Der vokser jo
ingen træer ind i himlen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 29-08-10 15:29

On 27/08/10 22.47, Henrik Münster wrote:
> [...]
> bruger ugenumre rigtig meget til den slags, så det vil være rigtig
> smart, hvis de dukker op, når man står med sin iPhone og ser i

Der kan hentes en gratis version her
http://www.avalonia.dk/html/mail/ical/default.php den udmærker sig ved
at have helligdage med..

Tommy

Fra : Kurt Brixen

Dato : 29-08-10 20:24

On 2010-08-29 16:29:05 +0200, Tommy Hjorth said:

> Der kan hentes en gratis version her
> http://www.avalonia.dk/html/mail/ical/default.php den udmærker sig ved
> at have helligdage med..

Den helligdagskalender der er på avalonia.dk har alt for mange
stavefejl i helligdagene.

Derfor bruger jeg denne her til helligdage:
http://farsinsen.dk/danskehelligdage.php

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen