HP 6735b Bios
Fra : Brian K

Dato : 28-08-10 20:39

Hejsa

Jeg har glemt passwordet til bios på sådanne en fætter (HP 6735b)

Nogen ideer på hvordan jeg kommer ind i den ? (bios cracker, etc)

Vil det hjælpe at flashe biosen ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-08-10 21:22
Fra : Brian K

Dato : 28-08-10 22:25

> http://forums13.itrc.hp.com/service/forums/questionanswer.do?admit=109447627+1283026860885+28353475&threadId=1403191

Takker..... men har allerede prøvet det...virkede ikke

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-08-10 22:38

Brian K skrev:

>Takker..... men har allerede prøvet det...virkede ikke

Var det ikke et rent helvede at fjerne cmos batteriet ?

Fra : Brian K

Dato : 02-09-10 01:25

> Var det ikke et rent helvede at fjerne cmos batteriet ?

Nope...på dennne model sidder det under harddisken...så det tog 2 sekunder
at fjerne det

Fandt iøvrigt ud af at den bios beskyttelse, var noget win 7 / vista lavede
(protection credential manager) - så da jeg gendannede puteren til
fabriksindstillinger - så fik jeg adgang til bios

(har ikke brugt vista/win 7 før nu - er HELT klart win XP menneske!)

mvh
brian