EDB-biks i Nordjylland?
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-08-10 08:51

Hej,

Er der ikke en eneste EDB-biks i Nordjylland, der har hardware til rimelige
priser??

EDB-hjørnet er for dyre, ComputerCity og ElGiganten har ikke det jeg leder
efter, som mere specifikt er et Geforce GTX460.

Pris omkring 1700 kr.

Gerne noget i Aalborg - Brønderslev - Hjørring - Frederikshavn

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : Henning

Dato : 27-08-10 12:59

On Fri, 27 Aug 2010 09:51:16 +0200, "Troels [around 9000]"
<denne.fjern@computer.dk> wrote:

> [...]
>
>Pris omkring 1700 kr.
>
>Gerne noget i Aalborg - Brønderslev - Hjørring - Frederikshavn

Hvad er der galt med internettet og posten? Når du specifik ved hvad
du vil ha' er du bedre beskyttet ved postordre
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=Geforce+GTX460&sp=all&pid=4230277
- omkring 1.400,- fra en "godkendt" forhandler.

Fra : emjeppesen

Dato : 27-08-10 13:14

Henning skrev:

>http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=Geforce+GTX460&sp=all&pid=4230277
>- omkring 1.400,- fra en "godkendt" forhandler.

Det er ikke alle forhandlere på det link, som er godkendte.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Henning

Dato : 27-08-10 13:24

On Fri, 27 Aug 2010 14:13:55 +0200, emjeppesen <emj@> wrote:

>Det er ikke alle forhandlere på det link, som er godkendte.

Det er jo også det jeg skriver - den billigste er f.eks. ikke e-handel
godkendt og får også dårlige anmeldelser.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-08-10 15:01

> Hvad er der galt med internettet og posten?

"Ventetid"

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : Henning

Dato : 27-08-10 16:56

On Fri, 27 Aug 2010 16:00:40 +0200, "Troels [around 9000]"

>"Ventetid"

Ok, det forstår jeg Skynd dig at bestille nu, så kan du have kortet
til mandag? Eller finde en der vil sende express, så har du det i
morgen

Fra : Hauge

Dato : 27-08-10 21:58

Troels [around 9000] skrev:
> "Ventetid"

Hvis du bliver ved med at kværulere her, så får du da aldrig købt noget,
uanset fysisk biks eller nettet..

Jo længere du venter, des længere tid går der.. Du kunne have fået det
fra en netbiks allerede på mandag, i morgen hvis du vil betale for det,
hvis du havde taget dig sammen da du skrev her i gruppen..

/Hauge

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-08-10 22:25

> Jo længere du venter, des længere tid går der.. Du kunne have fået det fra
> en netbiks allerede på mandag, i morgen hvis du vil betale for det, hvis
> du havde taget dig sammen da du skrev her i gruppen..

Eller jeg kan blæse ud i morgen og købe et brugt grafikkort med restgaranti,
og få det for halv pris... :)

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : Hauge

Dato : 27-08-10 22:37

Troels [around 9000] skrev:
> Eller jeg kan blæse ud i morgen og købe et brugt grafikkort med
> restgaranti, og få det for halv pris... :)

God idé ;)

Mvh Hauge

Fra : Kurt Lund

Dato : 27-08-10 13:53

"Troels [around 9000]" <denne.fjern@computer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Pris omkring 1700 kr.
>
> Gerne noget i Aalborg - Brønderslev - Hjørring - Frederikshavn

Hvad med SHG i Århus
http://www.shg.dk/

De har dem hjemme og de er mere end godkendte.

mvh
Kurt

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-08-10 15:01

> Hvad med SHG i Århus
> http://www.shg.dk/
>
> De har dem hjemme og de er mere end godkendte.

De ligger bare i den dyre ende, desværre...

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : Kurt Lund

Dato : 27-08-10 17:05

> De ligger bare i den dyre ende, desværre...
>
> --
> Troels
> BMW - Freude am Fahren.

Tjae så må du jo nok bare undværre.

Kurt

Fra : Kurt Lund

Dato : 27-08-10 18:37

"Troels [around 9000]" <denne.fjern@computer.dk> skrev i meddelelsen

> De ligger bare i den dyre ende, desværre...

> [...]

Jae måske du skriver 1700 kr
de har dem da fra 1447 kr - 1497 kr - 1718 kr osv osv ;)

Kurt

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 27-08-10 21:49

> Jae måske du skriver 1700 kr
> de har dem da fra 1447 kr - 1497 kr - 1718 kr osv osv ;)

Det kan ikke forsvares at købe 768 mb versionen, den har en smallere bus

--
Troels
BMW - Freude am Fahren.

Fra : emjeppesen

Dato : 27-08-10 15:11

Kurt Lund skrev:

>Hvad med SHG i Århus
>http://www.shg.dk/
>
>De har dem hjemme og de er mere end godkendte.

Der handler jeg altid og de kan varmt anbefales.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk