Sms problem
Fra : Martin Bak

Dato : 24-08-10 15:34

Min Sonim xp1 BT er pludselig begyndt at opføre sig underligt.

Nogen gange,- men kun nogen gange, giver den 2 eller flere beskedsignaler
når jeg får en sms. Den viser også et ikon for ny besked, men beskeden er
der bare ikke. I andre tilfælde optræder samme besked 3 eller flere gange på
listen, selvom den med sikkerhed kun er modtaget 1 gang.

Problemet er opstået ret pludseligt, uden nogen forudgående hændelse der
skulle kunne forklare det.

Problemet er der muligvis kun ved sms'er fra et bestemt nummer, men det er
jeg ikke helt sikker på.

Der er forsøgt at ændre sms-hukommelsen fra sim til telefonen og omvendt,
uden det har løst problemet. Telefonen har naturligvis også været slukket og
tændt flere gange, også uden resultat. Der skulle være masser af kapacitet,
så det kan ikke være forklaringen. Jeg har desuden haft simkortet ude og ind
igen, stadig uden resultat.

Telefonen er så vidt jeg kan forstå lavet på en Phillips-platform.
abonnementet er TDC via COOP taletidskort.

Er der nogen her der kender til hvad problemet kan være, og om det måske kan
løses?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-08-10 11:03

Martin Bak sendte dette med sin computer:
> [...]
> abonnementet er TDC via COOP taletidskort.
>
> Er der nogen her der kender til hvad problemet kan være, og om det måske kan

Får tit 2x besked om sms'er på det sidste (UnoTel/TDC) men fonen er
helt ny og jeg ved ik om det er et opsætningsproblem? (Xperia mini pro
med Android)

Hans
www.zofiaoghans.dk