Livet
Fra : R.N.

Dato : 07-08-01 00:34

"Livet bør opfattes som en mulighed for vækst, et ufatteligt eventyr, og
ingen bør nogensinde lade en dag passere uden at prøve at udvide sine
erfaringer og personlige udtryk for kraften."

St. Wilde.

Hilsen Elena.*

PS. Med kraften mener Stuart Wilde sindets kraft + noget mere end det!

Fra : Thomas M. Christense~

Dato : 20-09-01 23:45

"R.N." <elena@io.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> St. Wilde.
>
> Hilsen Elena.*
>
> PS. Med kraften mener Stuart Wilde sindets kraft + noget mere end det!

Hvorledes har du fået indsigt i hvad et andet menneske mener med sine
ytringer?

Thomas

Fra : R.N.

Dato : 21-09-01 09:10

"Thomas M. Christensen" skrev i en meddelelse
> "R.N." skrev

> Hvorledes har du fået indsigt i hvad et andet menneske mener med sine
> ytringer?

Det var dog et yderst nemt spørgsmål at svare på. Det har jeg selvfølgelig
fra hans bog "Kraften", som udelukkende handler om det han altså kalder
'kraften' i alle sine bøger.

Desuden har jeg 3 andre af hans bøger stående, som jeg har læst op til flere
gange. F.eks. den der hedder "Bekræftelser" fra SphinX forlag. DE af hans
bøger, som jeg ikke selv har, har jeg lånt af venner og bekendte, så jeg har
altså sat mig temmelig grundigt ind i hans livssyn.
Med venlig hilsen Elena