At sten pulserer
Fra : R.N.

Dato : 07-08-01 00:19

Chris Griscom har efterhånden fået mange bøger oversat til dansk. Bl.a. 'Den
magiske krop' indeholder en pragtfuld masse spændende viden. Eet eller andet
sted læste jeg om hende:
"Det der tidligt i hendes liv, gjorde stærkest indtryk på hende, var at hun
kunne fornemme liv i sten og planter. Hun kunne tale til dem og flyttede
rundt på stenene, hvis de anmodede om at blive anbragt et andet sted."

Jeg kan levende forestille mig, hvordan hun gennem sin barndom og ungdom må
have mødt megen modstand mod disse hendes supersensitive fornemmelser. Langt
senere løb hun ind i een, der skulle bekræfte hendes formodninger.han blev
måske 'ført' til hende. For, som hun skriver:

"Han forklarede mig, hvordan han havde deltaget i videnskabelige forsøg, som
viste at man i dag KAN måle de helt finstoflige udstrålinger fra faste ting.
Og han forklarede mig, at sten pulserer, og at deres elektromagnetiske
energi KAN måles."

Venligste hilsener Elena