Noget a'la FastStone screenshot til Mac?
Fra : Joe

Dato : 24-08-10 11:16

På Windows platformen benytter jeg FastStone til at tage screenshots.
Den er hurtig, nem at bruge og den er helt genial til at sætte tekst,
markøre og rammer m.v. - altså de helt simple ting, som jeg ofte har
brug for.

Er der nogen der kender et godt simpelt screen grap program, når man
nu ikke mener, at den indbyggede er helt god nok? (f.eks. kan den ikke
fange websider som fylder mere end én side)

Der behøver ikke være video capture.

FastStone til Windows:
http://www.faststone.org/FSCaptureDetail.htm

Fra : thohei

Dato : 25-08-10 09:02

On Aug 24, 7:16 pm, Joe <joesp...@gmail.com> wrote:
> [...]
> nu ikke mener, at den indbyggede er helt god nok? (f.eks. kan den ikke
> fange websider som fylder mere end én side)

Har ikke prøvet, men er i anden sammenhæng stødt på:
http://www.macupdate.com/info.php/id/15966/paparazzi!
Thomas

Fra : Jesper

Dato : 24-08-10 19:20

Joe <joespam8@gmail.com> wrote:

> [...]
> nu ikke mener, at den indbyggede er helt god nok? (f.eks. kan den ikke
> fange websider som fylder mere end én side)

Snapz Pro X
http://www.ambrosiasw.com/utilities/snapzprox/
$69
Du kan printe en hvilken som helst hjemmeside til PDF i
operativsystemet.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.