iphone
Fra : preben

Dato : 23-08-10 20:03

hvad gør man når man har lavet en tastelås kode..

når man så taster den ind igen og den siger forkert kode men ved at det er
den rigtige ???

Preben

Fra : preben

Dato : 23-08-10 21:11

Ingen der ved det

Fra : Henrik 8600

Dato : 23-08-10 21:13

"preben" <prebenvf@mail.dk> skrev i meddelelsen
> hvad gør man når man har lavet en tastelås kode..
>
> når man så taster den ind igen og den siger forkert kode men ved at det er
> [...]

Det har jeg ikke prøvet, men en gendan i iTunes er et gæt herfra...

Altså en fabriksgendan...

Virker det?

H.

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 24-08-10 10:22

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "preben" <prebenvf@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Det har jeg ikke prøvet, men en gendan i iTunes er et gæt herfra...

> [...]

Ja, det virker
Hvis du glemmer koden, skal du gendanne software på iPhone.
Hvis du gendanner, geninstalleres den nyeste version af softwaren på iPhone,
indstillinger gendannes til deres standardværdier, og data på iPhone
slettes, inklusive hentede programmer, sange, videoer, kontakter,
fotografier,
kalenderoplysninger og alle andre data. Hvis du har sikkerhedskopieret
iPhone med
iTunes på computeren, kan du gendanne data fra sikkerhedskopien i slutningen
af
gendannelsesprocessen.
(citat fra brugerhåndbogen til iPhone 3GS)

Hans-Jørgen
www.sarastro.dk

Fra : preben

Dato : 24-08-10 13:56

det er en vi har købt brugt..

7 måneder gammel..

ham der har haft den før har oplåst den..

men kan den gå tilbage til oprindeligt udbyder og låse sig til dem ??