Google apps nu med push for iPhone
Fra : Flemming Rubini

Dato : 23-08-10 22:25

http://kortlink.dk/macrumors/833y

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 24-08-10 00:30

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> http://kortlink.dk/macrumors/833y

Argh, i bloggen på samme side beskrives at det er tale om push
notificeringer.

"This is PUSH NOTIFICATIONS. It has nothing to do with push email.
Exchange based gmail push doesn't use push notifications when you
receive an email.

Like some other poster said, push notifications for email is a terrible
idea. "

Exchange muligheden fungerer upåklageligt for mig med push, så der er
ingen grund til at gå ad ovenstående vej.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Henrik 8600

Dato : 24-08-10 12:15

"Flemming Rubini" <012008fr@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Exchange muligheden fungerer upåklageligt for mig med push, så der er
> ingen grund til at gå ad ovenstående vej.

Ok, men virker det på mere end én konto?

Bruger ca seks konti på Gmail....

H.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 24-08-10 15:14

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Ok, men virker det på mere end én konto?
>
> Bruger ca seks konti på Gmail....
>
> H.

Ja og ja.

Du kan sætte gmail op til at håndtere fem konti er det vist.
Og ja google kan også håndtere flere konti via exchange, hvilket skulle
være en ny funktionalitet.

Men jeg er først ved at sætte det op på en iPhone nu, såeh, tag det
sidste med et gran salt.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 25-08-10 13:52

> [...]

> "Flemming Rubini" <012008fr@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ok, men virker det på mere end én konto?

<http://blog.fosketts.net/2010/06/23/set-multiple-exchange-activesync-ac
counts-iphone-ios-4/>

--
Venlig hilsen