Time Machine på Time Capsule fejler
Fra : simon

Dato : 23-08-10 18:03

Hej

Jeg har flg. problem på G5 m. 10.5.8:
Time Capsule kan mountes som drev på Mac'en, men når jeg sætter Time
Machine op til at bruge Time Capsule som disk, sker der det, at der
kortvarigt dannes en sparsebundle-fil på drevet hvorefter der kommer en
fejl, der hævder at "Diskbilledet ikke kunne oprettes" og
sparsebundlefilen forsvinder igen - det er muligvis banalt, men jeg kan
ikke gennemskue, hvor jeg skal lede. Er der en preference fil, der kan
slettes?

vh simon

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-08-10 10:51

simon <simonix@mail-telia.dk> wrote:

> [...]
> sparsebundlefilen forsvinder igen - det er muligvis banalt, men jeg kan
> ikke gennemskue, hvor jeg skal lede. Er der en preference fil, der kan

Du bruger ikke kabel og USB, vel? Det er trådløst, du mener?
--
Henrik Münster
Esbjerg