Sjovt ;-)
Fra : Morten Lind

Dato : 23-08-10 17:16

Nemi er sjov

<http://homepage.mac.com/mortenlind/web-mappe/nemi.png>

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-08-10 17:48

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Nemi er sjov
>
> <http://homepage.mac.com/mortenlind/web-mappe/nemi.png>

Den er gammel - det er om OS 9

(men du er jo ikke så hurtig )

Fra : Morten Lind

Dato : 23-08-10 18:10

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100822 <nospam0002+20100822@gmail.com> wrote:

> mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:
>
> > Nemi er sjov
> >
> > <http://homepage.mac.com/mortenlind/web-mappe/nemi.png>
>
> Den er gammel - det er om OS 9
>
> (men du er jo ikke så hurtig )

Gu´ er den da ej om OS 9 - havde vi et terminalvindue i OS 9?...Øh,
bøh...?

M., der synes, den er sjov

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-08-10 18:18

> Gu´ er den da ej om OS 9 - havde vi et terminalvindue i OS 9?...Øh,
> bøh...?
>
> M., der synes, den er sjov

Humor ang. teknik falder igennem hvis teknikken som bliver beskrevet
ikke er korrekt ...

/thomas

Fra : kent

Dato : 23-08-10 19:48

Den 23-08-2010 19:10, Morten Lind skrev:
> Gu´ er den da ej om OS 9 - havde vi et terminalvindue i OS 9?...Øh,
> bøh...?
>
> M., der synes, den er sjov
Efter 3 år med MacBook, så synes jeg også den er sjov. Men jeg har jo
heller ikke indsigt nok i det tekniske til at lade det genere mig

Men visse ting minder da ret meget om nogle af de svar der kommer her i
gruppen. Uden at det skal være et diskussions emne.

--

Kent

Fra : kent

Dato : 23-08-10 19:57

Den 23-08-2010 19:10, Morten Lind skrev:
> Gu´ er den da ej om OS 9 - havde vi et terminalvindue i OS 9?...Øh,
> bøh...?
>
> M., der synes, den er sjov
Jeg har ikke nok forstand på det tekniske, men efter 3 år med MacBook og
denne gruppe så synes jeg nok, at visse svar passer meget godt med svar her.

Det er da en ganske morsom stribe og i visse tilfælde tæt på min egen
opfattelse. Og absolut positivt ment.

--

Kent

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-08-10 18:14

> Gu´ er den da ej om OS 9 - havde vi et terminalvindue i OS 9?...Øh,
> bøh...?

"Har du prøvet at genopbygge skrivebordsfilerne?"

Ahva?

> M., der synes, den er sjov

Det er bare fordi du føler med supporteren :p

Fra : Morten Lind

Dato : 23-08-10 18:21

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100822 <nospam0002+20100822@gmail.com> wrote:

> "Har du prøvet at genopbygge skrivebordsfilerne?"
>
> Ahva?

> Det er bare fordi du føler med supporteren :p

Føler da med Nemi - tsk...

M.