MS Windows
briani 27239
Se uinstallerede komponenter
Fra : Brian

Dato : 23-08-10 11:56

Hej,

Jeg har netop geninstalleret min laptop med en frisk Windows 7 Home Premium.
Jeg vil gerne have installeret alt, og så lave en back-up der er nem at
vende tilbage til.

Jeg har dog et problem med fire hardware enheder, som Windows åbenbart ikke
kender.
Går jeg ind under "Enhedshåndtering" er der en fane der hedder "Andre
enheder" hvor jeg kan de fire enheder der ikke er installeret. De er
beskrevet som en "Basisisystemenhed" eller "Ukend enhed"

Hvordan finder jeg ud af hvilket stykke hardware det er, så jeg selv kan
installerere den nøædvendige driver ?

/Brian

Fra : Klaus H

Dato : 23-08-10 11:58

"Brian" <nej@tak.du> skrev i en meddelelse news:4c7253a5$0$279$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> beskrevet som en "Basisisystemenhed" eller "Ukend enhed"
>
> Hvordan finder jeg ud af hvilket stykke hardware det er, så jeg selv kan

Google: "unknown device finder" hjælper dig på vej.

Klaus H

Fra : .Kody

Dato : 23-08-10 19:20

Brian har bragt dette til verden:
> Hej,

> Hvordan finder jeg ud af hvilket stykke hardware det er, så jeg selv kan
> installerere den nøædvendige driver ?
>
> /Brian

Den her er kanon
http://www.devid.info/da/

..Kody

Fra : Brian

Dato : 24-08-10 09:53

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen

> Hvordan finder jeg ud af hvilket stykke hardware det er, så jeg selv kan
> installerere den nøædvendige driver ?

Tak til jer begge - en kombination gjorde at jeg opdagede at der er en SD
kort læser i PC'en

/Brian

Fra : Gamle

Dato : 24-08-10 16:29

Brian wrote:

> Tak til jer begge - en kombination gjorde at jeg opdagede at der er
> en SD kort læser i PC'en

Fulgte der ikke en manual med computeren?

/Torben

Fra : Brian

Dato : 25-08-10 20:35

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Fulgte der ikke en manual med computeren?

Jooo... men en rigtig man læser for dælen da ikke manualen

Det eneste jeg kan bruge porten til, er overførsel af billeder fra kameraet.
Der plejer jeg dog bare at forbinde kameraet til computeren via USB.

/Brian