Support Israel nyheder
Fra : Ole Madsen

Dato : 22-08-10 21:12

Support Israels nyheder

Kære Israel supporter,

Nyhederne har følgende overskrifter:

Tidligere medlemmer af Fatah sætter militær fløj op i Gaza, støtter Hamas
Hizbollah skjuler sig bag handicappede børn
IAF angriber våbenfabrik og tunneler som svar på terror
Muslimer prøver på at vende nedrivning af kirkegård i Jerusalem til en
international begivenhed
Palæstinensere anklaget for at sælge jødiske produkter
Kvartetten: Direkte forhandlinger uden fastfrysning af byggeri

Tidligere medlemmer af Fatah sætter militær fløj op i Gaza, støtter Hamas

Ifølge Meir Amit efterretnings og terrorisme Informations Center har
tidligere Fatah ledere i Gaza, der støttede Hamas i 2007 milits krigen, nu
oprettet en "militær" fløj. Deres undersøgere mener, at "deres militære
aktiviteter støttes og instrueres af Hamas."

De tilføjede, at "det er vores vurdering, at når deres politik for
terrorangreb tillader det, kan Hamas måske ansætte militære agenter, der
tilhører Al-Ahrar netværket som 'underleverandører for terrorangreb,« som
det tidligere gjorde med operatører fra andre lignende terrornetværk."

Gruppen, som kalder sig Al-Ahrar, arabisk for "De Frie " satte israelske
og amerikanske flag i brand, mens de bekendtgjorde den nye militære fløj ved
en ceremoni, hvor de hejste det tyrkiske flag, og fik et videoopkald med
lykønskninger fra en repræsentant for den tyrkiske IHH organisation. Den
samme gruppes terror aktivister angreb Israel flådes kommandosoldater i
flotille sammenstødet den 31.maj.

Al-Ahrar gruppen anerkender ikke Mahmoud Abbas som leder af Det
Palæstinensiske Selvstyre. Ved en særskilt ceremoni som blev afholdt for
nylig, sagde Al-Ahrar's leder Khaled Abu Hilal, at dets militære fløj var
"klar til at deltage i rækken af modstand og kamp mod besættelsen."

www.israelnationalnews.com

Hizbollah skjuler sig bag handicappede børn

IDF har taget det usædvanlige skridt at overfor pressen at afsløre den
nøjagtige placering af Hizbollah's skjulesteder i det sydlige Libanon. En
officer fra den Nordlige Kommando viste en journalist fra Associated Press
Hizbollah's forposter, som er synlige fra den libanesiske grænse.

Mange forposter er gemt i civile områder - men en finder rent faktisk husly
i et hjem for mentalt handicappede børn i den sydlige libanesiske landsby
Aita al-Shaab.

Embedsmændene udpegede også våbenpakhuse, hvoraf nogle er placeret i civile
hjem.

Hizbollah begrænser adgangen til det sydlige Libanon, og følger ofte de
journalister, som er tilladt adgang i området for at sikre, at de ikke
afslører følsomme oplysninger. FN's tropper, som har til opgave at
patruljere i området siger, at de ikke er i stand til at bekræfte eller
afkræfte IDF's anklager, da de ikke får lov til at undersøge privat ejendom.

Men eksplosioner i det sydlige Libanon i 2009 viser, at Hizbollah rent
faktisk fortsat har oplagring af våben og raketter i civile landsbyer.

Israel er villig til at dele efterretninger om Hizbollah's aktiviteter, som
ses som en forebyggende foranstaltning i tilfælde af konflikt med Hizbollah
eller Libanon. Israel blev i vid udstrækning dømt for libanesiske civile
dødsfald under Anden Libanon Krig i 2006. Ved at advare på forhånd om at
Hizbollah bruger civile som skjold, har israelske embedsmænd tilsyneladende
håb om at bevise, at terrorgruppen har skylden for eventuelle fremtidige
civile dødsfald.

Udvekslingen af efterretninger kan også tjene som en advarsel til Hizbollah
om, at Israel kender til deres våben skjulesteder og kampopstillinger, og er
forberedt på, at tage dem hurtigt ud i tilfælde af åben krig

IDF's åbne fremgangsmåde, følger efter en skudveksling mellem israelske og
libanesiske soldater på den nordlige grænse for to uger siden. Libanesiske
tropper åbnede ild, da israelske arbejdere beskar et træ på den israelske
side af den internationale grænse, men de hævdede senere, at træet var
placeret på Libanons side af grænsen.

IDF Generalmajor Gadi Eisenkot konkluderede, at hændelsen var "et planlagt
baghold" på IDF. En israelsk soldat og fire libanesere blev dræbt i
sammenstødet.

www.israelnationalnews.com

IAF angriber våbenfabrik og tunneler som svar på terror

Det israelske luftvåbens kamppiloter ødelagde en række nøje udvalgte terror
mål i Gaza natten til fredag, som gengældelse for en bølge af terrorangreb
mod de jødiske samfund i den vestlige del af Negev, herunder to morterer
affyret mod Israel fra regionen tidligere på dagen, og to Kassam raketter
der blev affyret mandag.

To israelske soldater blev såret tirsdag formiddag af morter ild, mens
tropper udførte ingeniørarbejde langs sikkerhedshegnet til Gaza.
Terrorgruppen Salah ad-Din brigadernes militære fløj fra PRC påtog sig
efterfølgende ansvar for angrebet.

PRC er en af tre grupper, hvis folk den 25, juni 2006 bortførte den
israelske soldat Gilad Shalit, som stadig holdes fanget af den regerende
Hamas terrororganisation

Som reaktion på angrebet, gennemførte IAF et luftangreb på en våbenfabrik i
det centrale Gaza, to smugler tunneler og en terrorist tunnel i den sydlige
del af regionen.

I mandags affyrede terrorister fra Gaza en byge af Kassam raketter, der
ramte de jødiske samfund i Eshkol området.

" IDF er fortsat forpligtet til at beskytte borgere i Israel, og vil
fortsætte med at handle imod terror," sagde en IDF talsmand i en erklæring.
"IDF holder alene Hamas ansvarlig for den terror der udspringer fra
Gaza-striben."

Mere end 115 raketter og morterer er blevet affyret mod Israel fra Gaza
siden januar. Over 420 raketter blev affyret fra området mod den jødiske
stat siden slutningen af Israels tre uger antiterror-krig, Operation Cast
Lead i vinteren 2008-2009.

www.israelnationalnews.com

Muslimer prøver på at vende nedrivning af kirkegård i Jerusalem til en
international begivenhed
Palæstinensiske arabiske muslimer fortsatte i onsdags med at forsøge at
vende nedrivningen af en falsk muslimsk kirkegård i Jerusalem til en
international begivenhed ved at forsamles og protestere på stedet.

Snesevis af lokale muslimer dukkede op på Mamila kirkegården i nærheden af
den nærliggende Independence Park i Jerusalem, for at demonstrere imod
sidste uges rydning af 300 gravsten af kommunen. Muslimerne anklagede Israel
for "vanhellige" den århundredgamle kirkegård, hvor nogle af profeten
Muhammeds følgesvende menes at være begravet.

Demonstrationen var del af et klart forsøg på at tirre det internationalt op
til fordømmelse af Israel, ud over at snuppe et stykke land i centrum af
Jerusalem, sagde kommunens embedsmænd

I sidste uge frigav kommunen billeder og andre oplysninger som er
endegyldigt bevis for, at spørgsmålet om de pågældende 300 grave først for
nylig var blevet rejst, og at der ikke var nogen lig begravet under dem.
Embedsmænd sagde, at den islamiske sammenslutning (Waqf), der administrerer
både Mamila kirkegården og Tempelbjerget havde anmodet om en særlig
tilladelse til at bringe store lastbiler og bulldozere til kirkegården for
vedligeholdelsesarbejde. Men en journalist for Arutz 7 radio opdagede, at i
stedet for at rydde op på kirkegården, var muslimerne ved at opføre falske
grave på tilstødende parceller, som er en del af Independence Park.

Muslimerne har fejlet i at tage de klare beviser for, at gravstene var
falske, og i stedet fortsætte med at råbe op om, hvordan Israel har udryddet
en muslimsk kirkegård i håbet om, at de internationale medier ville
fortsætte deres version af historien

www.israeltoday.co.il

Palæstinensere anklaget for at sælge jødiske produkter

Det Palæstinensiske Selvstyres "moderate" ledere Mahmoud Abbas og Salam
Fayyad besluttede tirsdag at rejse tiltale mod fire palæstinensiske
arabere, som er anklaget for at sælge jødisk fremstillede produkter i deres
butikker.

Fayyad, PA's nuværende statsminister, som for nylig vedtog nye love som
forbyder import, salg eller markedsføring af varer eller tjenesteydelser,
der stammer fra jødiske byer og landsbyer i Judæa og Samaria (den såkaldte
"Vestbred").

Dem, der findes skyldig i at overtræde boykotten står overfor en straf på
2-5 års fængsel og en bøde på 14,000 US$. De vil sandsynligvis også få
deres virksomheds licenser tilbagekaldt.
Det Palæstinensiske Selvstyre anvender boykotten til at kvæle økonomien i de
jødiske samfund, der udgør den hurtigst voksende sektor i det israelske
samfund. Men det nye, som også forbyder palæstinenserne at arbejde i de
jødiske samfund, har en langt større indvirkning på den palæstinensiske
økonomi. De 7,000-10,000 palæstinenserne, som i øjeblikket arbejder for
israelske entreprenører vil snart være uden arbejde, og butikker er tvunget
til at oplagre dyrere varer, der importeres fra de arabiske nabostater.

www.Israeltoday.co.il

Kvartetten: Direkte forhandlinger uden fastfrysning af byggeri

Kvartetten forventes fredag at offentliggøre en erklæring som opfordrer
Israel og Det Palæstinensiske Selvstyre til at påbegynde direkte
fredsforhandlinger.

Diplomatiske kilder i USA sagde, at erklæringen fra kvartetten (som er
sammensat af repræsentanter fra USA, vil Den Europæiske Union, Rusland og
FN) ikke vil nævne spørgsmålet om fastfrysning af byggeri i øst Jerusalem,
Judæa og Samaria . Erklæringen vil sige, at fredsforhandlingerne skal
afsluttes indenfor et år.

Kilderne tilføjede, at meddelelsen vil opfordre til direkte og tosidede
forhandlinger, som skal bringe en "ende på besættelsen" og resultere i en
palæstinensisk stat, der lever fredeligt side om side med Israel.
Erklæringen vil også opfordre de arabiske lande til at støtte
forhandlingerne med henblik på at sikre deres succes.

Selv om erklæringen ikke nævner fastfrysning af byggeri, siger den, at
kvartetten er "fuldt engageret i sine tidligere udtalelser", hvor Israel
blev krævet helt at sætte en stopper for byggeriet.

Udenrigsministeriets talsmand P.J. Crowley sagde torsdag: "Vi tror, vi er
meget, meget tæt på en beslutning truffet af parterne til at indgå i direkte
forhandlinger. Vi tror, vi er godt positioneret til nå frem til en aftale."

I sidste måned offentliggjorde den Arabiske Liga et brev som gav sin støtte
til direkte forhandlinger med Israel. Brevet gentog de forudsætninger, som
Abbas har fastsat: en tilbagevenden til grænserne fra 1967, en stopper for
bosættelser, og flygtninges tilbagevenden.

Tidligere i denne uge besluttede premierminister Benjamin Netanyahu og
medlemmer af hans ministerråd at afvise enhver forudsætning som grundlag for
forhandlinger med Det Palæstinensiske Selvstyre. En regerings kilde blev
citeret for at sige: " Kvartettens erklæring er et figenblad. Vi vil kun
acceptere en amerikansk erklæring som ikke vil omfatte forudsætninger. "

www.IsraelNationalNews.com

Fra : Kall, Mogens

Fra : Ole Madsen

Dato : 22-08-10 23:20

"Kall, Mogens" <Jesus.loves.you.et@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Israel.
>
> (Hurtig, enkel og ligetil)
>
> Det er jo nærmest som at ha' en Nyhedsagent !

glad for at høre at du kan bruge det, fint, det gør jeg så
KH

Ole

Fra : P.N.

Dato : 23-08-10 08:25

"Ole Madsen" <o-madsen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Palæstinensere anklaget for at sælge jødiske produkter
> Kvartetten: Direkte forhandlinger uden fastfrysning af byggeri

Ja og når en palæstinænser skyder en Israeler så er det mord, men når en
jøde skyder en Araber er det selvforsvar, ren jøde propaganda hvis nogen
spørger mig.

Fra : Ole Madsen

Dato : 23-08-10 09:01

"P.N." <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja og når en palæstinænser skyder en Israeler så er det mord, men når en
> jøde skyder en Araber er det selvforsvar, ren jøde propaganda hvis nogen
> spørger mig.

hvor ofte har jøderne ikke søgt fred og ikke fået det, men kun fået angreb
på angreb ud af det? jeg syntes du mangler perskektivet i den sag

Ole

Fra : Harald Mossige

Dato : 23-08-10 09:28

Den 23.08.2010 10:01, skreiv Ole Madsen:

> "P.N." <la@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> hvor ofte har jøderne ikke søgt fred og ikke fået det, men kun fået
> angreb på angreb ud af det? jeg syntes du mangler perskektivet i den sag

Jødene i Israel har *aldrig* søkt fred. Jødene i Israel kommer ikke til
å søke fred før de har erobret de landområdene de tror de har kravpå
ifølge de hellige skriftene sine.

HM

Fra : Ole Madsen

Dato : 23-08-10 09:52

"Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev i meddelelsen

> Jødene i Israel har *aldrig* søkt fred. Jødene i Israel kommer ikke til å
> søke fred før de har erobret de landområdene de tror de har kravpå ifølge
> de hellige skriftene sine.

da Jøderne fik landet i eje, hvem var det der med det samme angreb dem?
araberne, hvor mange gange har araberne ikke angrebet jøderne? nu kan jeg
ikke huske alle krigene de var i, hvor hele hære angreb dem, men var det
ikke 1 i 1948, 1 i 50erne, 1 60erne, og 1 i 70erne, og så alle de angreb fra
palæstina lige siden

Ole

Fra : P.N.

Dato : 23-08-10 10:09

> [...]
> ikke huske alle krigene de var i, hvor hele hære angreb dem, men var det
> ikke 1 i 1948, 1 i 50erne, 1 60erne, og 1 i 70erne, og så alle de angreb

"Fik landet i Eje" skriver Ole, undskyld men skulle de ikke dele landet?;
var det ikke det der var FNs ide. Prøv også at lægge mærke til følgende, når
nogen betvivler staten Israels juridiske legitimitet, så er argumentet
straks at FN og verden i fælleskab besluttede at oprette Israel, men hvis FN
kritiserer Israels koloniagtige metoder MHT at Israel åbentlys stjæler jord
fra deres Arabiske naboer, ja så er der ingen ende på kritikken imod FN fra
de kristne og Jødiske fundamentalister. Så er FN pludseligt et redskab for
antisemtter og Muslimer!!.

Fra : Ole Madsen

Dato : 23-08-10 10:15

> [...]
> jord fra deres Arabiske naboer, ja så er der ingen ende på kritikken imod
> FN fra de kristne og Jødiske fundamentalister. Så er FN pludseligt et

faktisk syntes jeg det er til grin den måde FN og andre gjorde det imod
jøderne dengang, Jøderne mistede faktisk 77% af det oprindelige land som de
blev lovet, og ja, de skulle leve i samhørighed, det er rigtigt, personligt
ved jeg ikke nok om det element med at Jøderne beboer og udvider
beboelserne, jeg er ikke nok inde i det til at debatere

Ole

Fra : Harald Mossige

Dato : 23-08-10 10:12

Den 23.08.2010 10:51, skreiv Ole Madsen:

> [...]
> jeg ikke huske alle krigene de var i, hvor hele hære angreb dem, men var
> det ikke 1 i 1948, 1 i 50erne, 1 60erne, og 1 i 70erne, og så alle de

Det er helt uten interesse å diskutere den konflikten med slike som
mangler evne til å lære fakta om saken.

HM

Fra : Ole Madsen

Dato : 23-08-10 10:23

> Den 23.08.2010 10:51, skreiv Ole Madsen:

> Det er helt uten interesse å diskutere den konflikten med slike som
> mangler evne til å lære fakta om saken.

hvor sjovt, men det samme kunne jo siges om dig

hav en god dag

Ole

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 23-08-10 21:25

Harald Mossige wrote:
> Den 23.08.2010 10:51, skreiv Ole Madsen:

> Det er helt uten interesse å diskutere den konflikten med slike som
> mangler evne til å lære fakta om saken.

Det må betvivles, Ole evner at lære noget om nogetsomhelst. Det mest
veludviklede ved Ole er hans intellektuelle dovenskab. Han er et totalt
spild af tid.

Fra : Harald Mossige

Dato : 23-08-10 09:31

Den 23.08.2010 09:24, skreiv P.N.:

> Ja og når en palæstinænser skyder en Israeler så er det mord, men når en
> jøde skyder en Araber er det selvforsvar, ren jøde propaganda hvis nogen
> spørger mig.

Er du splitter pine gal? Du synes å mene at der skall være samme loven
for Loke som for Tor. Hvilken værden vill vi da få?

Fra : Sømand1 (formerly Ka~

Dato : 23-08-10 10:50

Ole Madsen wrote:
> Support Israels nyheder

dk.politik er til at poste politiske synspunkter i.

Fra : Ole Madsen

Dato : 23-08-10 11:01

"Sømand1 (formerly KaZ)" <enkrop@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> dk.politik er til at poste politiske synspunkter i.

det er jo bare nyheder der er gengivet, og ikke specielt politiske
synspunkter

men jeg syntes iøvrigt det er sjovt at du siger sådan, for hvor ofte bliver
netediketten ikke brudt? desuden, det er godt at følge med i hvad der sker i
Israel, da Israel er et banner for Gud angående profetiernes opfyldelse.

Ole

Fra : Harald Mossige

Dato : 23-08-10 11:14

Den 23.08.2010 12:01, skreiv Ole Madsen:

> [...]
> bliver netediketten ikke brudt? desuden, det er godt at følge med i hvad
> der sker i Israel, da Israel er et banner for Gud angående profetiernes

Hensikten helliger midlene.

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-08-10 12:30

Ole Madsen skrev i

> [...]
> bliver netediketten ikke brudt? desuden, det er godt at følge med i
> hvad der sker i Israel, da Israel er et banner for Gud angående

Det er jo så din fortolkning.

Men det ændrer ikke på at det er pro-israelsk politisk propaganda som ikke
hører hjemme i en gruppe hvor man debaterer KRISTENDOM.

Før i stedet en debat om samhørighed (eller det modsatte) mellem den jødiske
tro og bibelsk kristendom - for det hører hjemme i denne gruppe.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Ole Madsen

Dato : 23-08-10 13:01

"Andreas Falck" <dewnull@tiscali.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Før i stedet en debat om samhørighed (eller det modsatte) mellem den
> jødiske tro og bibelsk kristendom - for det hører hjemme i denne gruppe.

det er sjovt at se din nidkærhed omkring dette emne, noget lignende er vist
ikke set når andre ikke har overholdt netettiketten, så jeg syntes det er
lidt uden perspektiv.

Ole

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-08-10 18:53

Ole Madsen skrev i

[ ... ]
> det er sjovt at se din nidkærhed omkring dette emne, noget lignende
> er vist ikke set når andre ikke har overholdt netettiketten, så jeg
> syntes det er lidt uden perspektiv.

Dette er jo ganske enkelt ikke sandt, Ole.

Fra : Ole Madsen

Dato : 24-08-10 19:09

> Ole Madsen skrev i
>
> [ ... ]
>
> Dette er jo ganske enkelt ikke sandt, Ole.

ok

Fra : Kall, Mogens

> ok

Andreas kan have ret i, at denne nyhedsgruppes formål ikke er at fremføre
politiske elementer (hvis de altså står alene), men mht. Mellemøster er
tingene jo som oftest vævet sammen i en stor pærevælling.

Dem, der således taler og handler politisk, har som oftest en religiøs motivering!

Mange hader jøder og Israel, primært fordi Koranen lægger dette had for dagen.

Årsagen er altså religiøs!

Og så bliver det lige pludselig IGEN relevant at komme ind på emnet, fordi
det kristne livssyn kan kaste (nyt) lys over sagen!

Vi kan fx. lære andre, at man ikke bare - af religiøse grunde - har ret til at gå
rundt og myrde sine medmennesker ...

For hvis det var okay, da ville jo en sådan guddom *ringeagte* sin skabning,
mennesket, siden det bare kan myrdes i flæng, som om det blot var et forstandsløst
dyr.

Og så ville denne guddom jo være en art tyran !

Vær lys og salt i verden, har Jesus sagt.

Så jeg mener faktisk, at det er ret vigtigt, at vi kristne kommer med *vores*
vurderinger og kommentarer både til de religiøse fanatikere på hver side i
konflikten i Mellemøster, og så sandelig også til dem som fører en ensidig
pro-israelsk eller pro-palæstinensisk politisk propaganda.

Og fordi man er pro-israeler er det ikke ensbetydende med, at man er
anti-palæstinenser. Evangeliet er jo til *alle* mennesker, jævnfør 2.Pet 3,9 ...

Men du skal bare være klar over, at det egentlige problem er af meget ældre dato
(oprør imod Gud og Hans skaberværk); Mellemøsten "blot" et *symptom* !

Last OUT: 11550 http://groups.google.dk/group/dk.test/msg/394860e27aa92409
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 11555

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 24-08-10 20:43

Den 23-08-2010 14:00, Ole Madsen skrev:
> [...]
>
> det er sjovt at se din nidkærhed omkring dette emne, noget lignende er
> vist ikke set når andre ikke har overholdt netettiketten, så jeg syntes

Sjovt igen, for normalt er det jo netop det modsatte af samhørigheden
mellem jødedom og kristendom som får "én på hatten"...

Så der er en vis uenighed om hvilke emner der er tilladt - eller hvem
der må diskutere det - eller hvornår det er tilladt, altså åbenbart kun
når det er pro-kristent propaganda frem for den bibelske sandhed.

Henrik Blunck
Kristendommens Mangler?
http://www.blunck.dk/kristendommens_mangler

Fra : Ole Madsen

Dato : 24-08-10 21:37

"Henrik V Blunck" <henrik@blunck.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> må diskutere det - eller hvornår det er tilladt, altså åbenbart kun når
> det er pro-kristent propaganda frem for den bibelske sandhed.

for mig hører det at være pro israelitisk sammen med at være kristen, så
enkelt er det

Ole

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 25-08-10 00:27

Den 24-08-2010 22:37, Ole Madsen skrev:
> "Henrik V Blunck" <henrik@blunck.dk> skrev i meddelelsen
> for mig hører det at være pro israelitisk sammen med at være kristen, så
> enkelt er det
> Ole

Et sjældent, men prisværdigt synspunkt. Det er jeg glad for at høre.

Henrik Blunck
Twitter: http://twitter.com/henrikblunck_dk
Politisk blog: http://politisk-blog.blogspot.com/

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 23-08-10 13:07

Ole Madsen skrev:

> [...]
> bliver netediketten ikke brudt? desuden, det er godt at følge med i hvad
> der sker i Israel, da Israel er et banner for Gud angående profetiernes

Spørgsmålet om staten Israels eksistens og
udstrækning er et aktuelt politisk spørgsmål,
hvortil hverken biblen, koranen, talmud eller
noget andet såkaldt hellig skrift kan bidrage med
noget som helst. Andet end måske yderligere
forkludring.

Så fortsat debat i denne gruppe om denne sag
vil kun bevise at religionen baner sig vej ind
i det politiske liv, når den kan komme af sted
med det.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Ole Madsen

Dato : 23-08-10 13:10

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Så fortsat debat i denne gruppe om denne sag
> vil kun bevise at religionen baner sig vej ind
> i det politiske liv, når den kan komme af sted
> med det.

når der er så meget modstand imod det, så kan jeg da godt holde op med at
poste dem

KH

Ole

Fra : Kall, Mogens

Dato : 25-08-10 11:31

"Ole Madsen" <o-madsen@privat.dk> skrev i en meddelelse news:4c72651e$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> når der er så meget modstand imod det, så kan jeg da godt holde op med at
> [...]

Interrupt RETURN from ...

Fra : Ole Madsen

Dato : 25-08-10 18:49

> [...]
> (Apropos ApG. 4,19-20)
>

> Et Udsagn:
>
> ... (de betroede talenter, Gudsordet, Matt. 25,14-30) ...

Hej Mogens

tak for opmuntringen

KH

Ole

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 25-08-10 04:53

On 25 Aug., 11:54, "Kall, Mogens" <Jesus.loves.you...@gmail.com>

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Menneske! Tag dig nu sammen! Det er på høje tid at bryde op og vende
hjem.

Kanske din Far° vil forbarmes sig over dig og tilgive dig for dine
misgerninger.

Vend om nu og drag hjem !

11557