Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ripstop nylon
Fra : Peter Holm

Dato : 21-08-10 09:03

hej

nogen der ved hvor man kan købe rip-stop nylon eller lignende stof i dk ?
Jeg har tidligere handlet hos dragebix.dk men de er lukket ned.

Alternativer til stof, der kan anvendes som diffuser?

Burde vel poste i indkoeb, men den virker ikke på min usenetserver lige nu.
--
Venlig hilsen
Peter

Fra : henrik

Dato : 21-08-10 09:48

der var engang en drageforretning i århus, men mon ikke den er lukket nu
(hobbyhouse). hvis du har prøvet stof2000 eller ligende, kan du prøve her :
http://www.metropolis-drachen.de/cgi-bin/iboshop.cgi?show0 Tysk
drageforretning lyge syd for grænsen eller måske http://www.dragecity.dk/

henrik
www.andre-photography.org

Fra : Peter Holm

Dato : 21-08-10 22:25

henrik wrote:
> [...]
> http://www.metropolis-drachen.de/cgi-bin/iboshop.cgi?show0 Tysk
> drageforretning lyge syd for grænsen eller måske

tak
jeg fandt det hos
http://www.metropolis-drachen.de/

mvh
peter

Fra : Mogens Hansen

Dato : 21-08-10 12:49

"Peter Holm" <peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> wrote in message
> hej
>
> nogen der ved hvor man kan købe rip-stop nylon eller lignende stof i dk ?
> Jeg har tidligere handlet hos dragebix.dk men de er lukket ned.

Er det til at reparere med ?
Så prøv en sejlsports butik og find noget spilertape.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen