Badebold problemer i OS X 10.6SL
Fra : JA

Dato : 22-08-10 12:35

Her fået store problemer med langvarrig badbold stort set,hver gang
jeg h.klikker.
Jeg har lavet en "ny" Combo- pdatering og prøvet andre fiks fakserrier
uden held.
Nu er spørgsmålet har andre hørt om lignede problemer, har ladet mig
fortælle at der muligvis skulle være et badbolds problem i SL er der
nogen her der evt kan uddybe dette??

m v h
JA

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 22-08-10 19:42

JA <gogjand@gmail.com> writes:

> Her fået store problemer med langvarrig badbold stort set,hver gang
> jeg h.klikker.

Har du lukket alle andre programmer? Står der noget i de filer
Konsol-app'en lader dig kigge i?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-08-10 22:59

JA <gogjand@gmail.com> wrote:

> [...]
> Nu er spørgsmålet har andre hørt om lignede problemer, har ladet mig
> fortælle at der muligvis skulle være et badbolds problem i SL er der

tjeck disken for fejl .. og check consol.log og system.log for fejl ..

/thomas

Fra : JA

Dato : 23-08-10 12:33

On 22 Aug., 20:41, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100822) wrote:

> Har du lukket alle andre programmer?  Står der noget i de filer
> Konsol-app'en lader dig kigge i?
> --
Se nu bliver det teknisk.. Jeg kender til computer på alm. bruger
niveau, så at begive sig derud som du beskriver er
"grænseoverskridende", men, nerver mind, jeg fandt ud af, hvad og,
hvor Konsol-app'en befinder sig, jeg har åbnet den og set en masse
tekst, som desværre ikke siger mig ret meget. Så her lidt tekst sakset
et tilfældigt sted i Konsol-loggen (?):

23/08/10 09.13.08   com.apple.launchd.peruser.501[135]
(0x100201210.mach_init.VersionCueCS4monitor) Failed to check-in!
23/08/10 09.13.08   osascript[180]   Error loading /Library/
ScriptingAdditions/Adobe Unit Types.osax/Contents/MacOS/Adobe Unit
Types: dlopen(/Library/ScriptingAdditions/Adobe Unit Types.osax/
Contents/MacOS/Adobe Unit Types, 262): no suitable image found. Did
find:
   /Library/ScriptingAdditions/Adobe Unit Types.osax/Contents/MacOS/
Adobe Unit Types: no matching architecture in universal wrapper
23/08/10 09.13.08   com.Logitech.Control Center.Daemon[163]   2010-08-23
09:13:08.110 osascript[180:903] Error loading /Library/
[...]
23/08/10 09.13.08   com.Logitech.Control Center.Daemon[163]      /Library/
ScriptingAdditions/Adobe Unit Types.osax/Contents/MacOS/Adobe Unit
Types: no matching architecture in universal wrapper
23/08/10 09.13.08   com.Logitech.Control Center.Daemon[163]   osascript:
23/08/10 09.13.08   com.Logitech.Control Center.Daemon[163]
OpenScripting.framework - scripting addition "/Library/
ScriptingAdditions/Adobe Unit Types.osax" declares no loadable
handlers.

Jeg ved ikke om dette f.eks, kunne sige noget om et evt. problem..??

mvh
JA

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-08-10 19:41

JA <gogjand@gmail.com> writes:

> Jeg ved ikke om dette f.eks, kunne sige noget om et evt. problem..??

Det jeg var ude efter var om det var overplastret med fejl relevante til
disken på en eller anden måde, for det så jeg på min egen. Det her ser
fredeligt ud, og ikke relevant.

Det kan også bare være at du har flere programmer åbne og at det fylder
nok til at der ikke er plads til så meget andet. Se i
Aktivitetsovervågning om disken er aktiv når der er badebold.