Fejl i skærm på ny MacBook Pro.
Fra : -=JF=-

Dato : 22-08-10 18:48

Øv, øv og tre gange øv!

Min 2-3 måneder gamle 17" MacBook Pro har pludselig fået en fejl i skærmen.

Ca. midt på skærmen er der en streg, vel en pixel bred, der går snorlige
fra top til bund, og er lysere end det den dækker.

Møgirriterende at se på, og møgirriterende at skulle undvære maskinen
når den skal ind til rep

--
Mhv.
John

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-08-10 22:59

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> [...]
> fra top til bund, og er lysere end det den dækker.
>
> Møgirriterende at se på, og møgirriterende at skulle undvære maskinen

Så må du købe en ekstra .. eller leje en erstatning.

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 23-08-10 17:11

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Så må du købe en ekstra .. eller leje en erstatning.
>
> /thomas

Hvor kan man leje en erstatningsmaskine, hos Apple???

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-08-10 17:16

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Hvor kan man leje en erstatningsmaskine, hos Apple???

nej, du skal have fat i en uafhængig forhandler ... jeg vil gætte på
f.eks. Humac nok kan gøre det ..

/thomas

Fra : Esben

Dato : 23-08-10 22:08

> nej, du skal have fat i en uafhængig forhandler ... jeg vil gætte på
> f.eks. Humac nok kan gøre det ..
>
> /thomas

Det kan de - relativt dyrt som jeg har set det...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 23-08-10 22:14

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Det kan de - relativt dyrt som jeg har set det...

dyrt er relativt og skal ses i forhold til havde du mister hvis du ikke
kan lave noget ...

/thomas

Fra : -=JF=-

Dato : 23-08-10 20:26

Den 22/08/10 23.58, Thomas von Hassel skrev:
> Så må du købe en ekstra .. eller leje en erstatning.

Det var selvfølgelig en mulighed
Jeg tror nu at jeg nøjes med at støve min Thinkpad af... Den trænger nok
også til at blive motioneret lidt. Den har ikke været tændt siden jeg
fik min Mac.

--
Mhv.
John