Apple TV.
Fra : kalvoere

Dato : 21-08-10 07:25

Hej.

Jeg tror jeg har kvajet mig !! Jeg var i gang med at skifte fra ATV's
interne HD til etnexternt disk. Da jeg /den var færdig hermed er
skærmen sort bortset fra en besked der gik på at " Dette signal er
ikke understøttet af HDMI. Brug et component cabel i stedet for". Det
har jeg så gjort men det er nøjagtig det samme. Det eneste der ses er
opstarts introen og pausebilleder/skærm. Men det er der sandsynligvis
en forklaring på, idet billederne kommer fra et andet lager.
Kan jeg resette eller gøre noget? Jeg kan ikke se hvad jeg laver.
Jeg håber at den fik lagt alle mine købte film over på harddisken
inden den valgte at forlade denne jord......

/Lars

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-08-10 14:30

fkalvoere <lars.helsboel@gmail.com> wrote:

> Hej.
>
> Jeg tror jeg har kvajet mig !! Jeg var i gang med at skifte fra ATV's
> interne HD til etnexternt disk.

hvordan nøjagtigt ?

Fra : kalvoere

Dato : 21-08-10 07:38

On 21 Aug., 15:30, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> hvordan nøjagtigt ?

Jeg gik ind i menuen manage application, og der er der et punkt der
hedder iTunes storage. Internal eller external. Jeg valgte det sidste
og så gik den i gang med at overføre nuller og et taller (film) til
den externe.
Den kom så ikke til live igen bortset fra den besked. Der stod iøvrigt
noget med HDCP i den også. Jeg vil lige prøve om jeg kan genskave
beskeden igen, da det ikke er uvæsentligt.
Men jeg håber at der findes en reset eller lignende man kan lave i en
situation som jeg så lige står i!

/Lars

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-08-10 15:02

> [...]

> beskeden igen, da det ikke er uvæsentligt.
> Men jeg håber at der findes en reset eller lignende man kan lave i en

ah .. din Apple TV er jo åbenlyst modificeret (den mulighed er der ikke
som std.)

men du kan jo prøve det her:

<http://support.apple.com/kb/HT1560>

/thomas

Fra : kalvoere

Dato : 21-08-10 08:11

On 21 Aug., 16:02, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> ah .. din Apple TV er jo åbenlyst modificeret (den mulighed er der ikke
> som std.)
>
> men du kan jo prøve det her:
>
> <http://support.apple.com/kb/HT1560>
>
> /thomas

Hej Thomas.

Ja den har fået ATV flash. Som standard er blandt andet USB stikket
ikke til ret meget. Det åbner mulighed for ext. HD og at den kan læse
en hel... masse formater. Bland andet. Og det virker overbevisende
perfekt indtil.....

/Lars

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-08-10 15:13

> [...]

> ikke til ret meget. Det åbner mulighed for ext. HD og at den kan læse
> en hel... masse formater. Bland andet. Og det virker overbevisende

Ja, det er jeg godt klar over .. men når man beder om hjælpe så hjælper
det at komme med alle detaljerne ...

/thomas

Fra : kalvoere

Dato : 21-08-10 14:45

On 21 Aug., 16:12, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Ja, det er jeg godt klar over .. men når man beder om hjælpe så hjælper
> det at komme med alle detaljerne ...
>
> /thomas

FYI.

Der er kun den hårde vej. Reset til fabriksindstilling. Derefter
geninstallere ATV flash og genindlæse back up.

DONE !

/ Lars

Men hvad og hvorfor vides ikke....