MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
USB installerer software igen og igen.
Fra : Jørgen Christensen

Dato : 20-08-10 16:05

Jeg har en HP Photosmart C4600 printer med USB og en HP All-in-one computer
med Windows 7. Op til flere gange om ugen har jeg problemer med at printeren
skal installere software og drivere, når jeg tænder den.
Som regel går det godt, men en enkelt gang måtte jeg finde CD'en frem og
selv installere.
Jeg troede, at disse problemer var overstået for en del år siden. Er der
nogen, som kender en løsning på dette irriterende problem?

Med venlig hilsen, Jørgen.

Fra : Henning

Dato : 21-08-10 12:41

>Som regel går det godt, men en enkelt gang måtte jeg finde CD'en frem og
>selv installere.

Har du checket om der er kommet nye drivere fra HP fremfor at bruge
den gamle cd?

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 21-08-10 13:57

> Har du checket om der er kommet nye drivere fra HP fremfor at bruge
> den gamle cd?

Ja, og jeg har netop installeret en ny ver. 14, som HP kunne have foreslået
at installere med de hyppige checks, de kører en eller to gange om ugen.
Så nu er der kun at vente på at fejlen kommer igen. Så ryger HP-softwaren og
jeg vil køre kun på Windows 7 driverne, og se om det går bedre. Men så vidt
jeg kan se, skal ver. 14 blot rette en fejl ved scanning i ver. 13.
Mvh. Jørgen.

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-08-10 21:10

Den 21-08-2010 14:57, Jørgen Christensen skrev:

> [...]
> HP-softwaren og jeg vil køre kun på Windows 7 driverne, og se om det går
> bedre. Men så vidt jeg kan se, skal ver. 14 blot rette en fejl ved

Du kan måske prøve at køre Device Doctor
http://www.devicedoctor.com/

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 22-08-10 10:48

> Du kan måske prøve at køre Device Doctor
> http://www.devicedoctor.com/

Tak for tippet, men den finder desværre ikke noget omkring USB eller HP
printer, så jeg afventer om den seneste software har hjulpet på problemet.
Mvh. Jørgen.

Fra : Martin Ploug

Dato : 22-08-10 11:48

Den 22-08-2010 11:48, Jørgen Christensen skrev:

> Tak for tippet, men den finder desværre ikke noget omkring USB eller HP
> printer, så jeg afventer om den seneste software har hjulpet på problemet.
> Mvh. Jørgen.

Hej Jørgen

Det er bare i orden

Venlig hilsen
Martin

Fra : Klaus H

Dato : 22-08-10 11:49

"Jørgen Christensen" <jchrist@slet dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:4c70f252$0$281$14726298@news.sunsite.dk...

> Tak for tippet, men den finder desværre ikke noget omkring USB eller HP
> printer, så jeg afventer om den seneste software har hjulpet på problemet.
> Mvh. Jørgen.

USB laver nogle mærkelige ting ind i mellem.
Jeg har før haft held til fejlløsning, ved at slette alle USBenheder i enhedshåndtering.
Alt blev geninstalleret ved opstart og fejl forsvandt.
Prøver du, så vær sikker på, at du har evt drivere som installationen vil have fra ekstern kilde - f. eks. hvis der er fejl i driver på disken.

Klaus H