Mac netværk med mere.
Fra : kalvoere

Dato : 20-08-10 15:10

Hej,
Jeg har efterhånden investeret en del i Mac. Hver enhed virker
perfekt.Og det er så også koblet sammen med Win 7...
Jeg har læst og søgt og fundet løsning på en del.

Men jeg kunne tænke mig at finde en Mac Tekniker eller Nørd eller
hjemmegjort person der kan hjælpe enten her eller over nettet til at
sætte det hele helt optimalt sammen.

Jeg har efterhånden købt: MacBook Air, Airport extreeme, MacMini
server (ny), iPhone 2G, iPod Touch, iPhone 4, Apple TV + lidt mere...

Men hvor finder man hjælp eller support således at det hele kører
optimalt?

MVH

LarsH

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-08-10 22:14

kalvoere <lars.helsboel@gmail.com> wrote:

> [...]
> server (ny), iPhone 2G, iPod Touch, iPhone 4, Apple TV + lidt mere...
>
> Men hvor finder man hjælp eller support således at det hele kører

til at starte med kan du skrive hvor ca. i landet du er og om det er
noget du vil betale for at få gjort ?

/thomas

Fra : kalvoere

Dato : 20-08-10 16:32

On 20 Aug., 23:13, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> til at starte med kan du skrive hvor ca. i landet du er og om det er
> noget du vil betale for at få gjort ?
>
> /thomas

9310 og JA !!

/ Lars