Nyt system, ny timemachine ??
Fra : jagge

Dato : 20-08-10 16:36

Hey

jeg har smidt OS 10.6 på en ny disk i min macbook og importeret min
tidligere brugerprofil. Efter megen slagsmål med OSx og så efterfølgende
endnu mere slagsmål med office 2008 ser det ud til at køre.

Men når det er ny system skal jeg så starte timemachine forfra ?? Det
skal jeg vel men vil lige checke.

MVH

Jakob

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 20-08-10 19:31

jagge@noname.invalid (jagge) writes:

> Men når det er ny system skal jeg så starte timemachine forfra ?? Det
> skal jeg vel men vil lige checke.

Det er et RIGTIGT godt tidspunkt at købe en ny disk til Time Machine på
og lægge den gamle på hylden. Den kan så komme i brandskab om en måneds
tid oder so.