MS Windows
briani 27239
Hvad er på nettet ? WinXP Pro
Fra : Erik Poulsen

Dato : 20-08-10 07:22

Hejsa

Jeg er lidt nysgerrig efter, at se hvad der er på nettet på min pc. Jeg
bruger WinXP Pro sp3.

Findes der et program, som kan overvåge hvad der er på nettet?

På forhånd tak
Erik

Fra : Preben

Dato : 20-08-10 07:31

Den 20.08.2010 kl. 08:21 skrev Erik Poulsen <egpnewsNO@spamhotmail.com>:

> Hejsa
>
> Jeg er lidt nysgerrig efter, at se hvad der er på nettet på min pc.. Jeg
> bruger WinXP Pro sp3.
>
> Findes der et program, som kan overvåge hvad der er på nettet?

Jeg går ud fra, du mener på dit lokalnet. Her bør din router lave en log
over alle hændelser.
--
mvh/Preben

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-08-10 07:33

"Erik Poulsen" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> crashed Echelon writing

> Jeg er lidt nysgerrig efter, at se hvad der er på nettet på min pc. Jeg
> bruger WinXP Pro sp3.
>
> Findes der et program, som kan overvåge hvad der er på nettet?

Netstat kommandoen, så kan du se de åbne forbindelser.
Alternativt har MS Sysinternals et grafisk tool for samme kommando.

--
Bjarke Andersen