Program til at sortere Itunes bibliotek
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 20-08-10 06:22

Hej, jeg mener der for noget tid siden i en af de her macheist bundles
var et program der kunne spole ens itunes bibliotek igennem, og så
foreslå at kategorisere numre og artister "itunes-korrekt".

Nogle der ved hvad jeg tænker på, jeg har søgt efter alternativer, men
synes ikke rigtigt de rammer plet.

Anyone ?

God weekend

Kim

Fra : Martin Bech

Dato : 22-08-10 21:17

In article
<c943e6ee-4417-4533-83b0-3e241299291b@x21g2000yqa.googlegroups.com>,
Kim Jørgensen <kimjodder@gmail.com> wrote:

> Hej, jeg mener der for noget tid siden i en af de her macheist bundles
> var et program der kunne spole ens itunes bibliotek igennem, og så
> foreslå at kategorisere numre og artister "itunes-korrekt".

CoverSutra og CoverScout har været med i MacHeist, men jeg ved om det er
nogen af dem, du tænkte på?

--
Venlig hilsen / Best regards

Martin Bech