En politibetjent tager bladet fra munden!
Fra : Ukendt

Dato : 20-08-10 00:46

Desværre føler han sig nødtaget til at være anonym.
Ytringsfriheden er jo under enormt press i disse år.
Citatet kommer fra Uwe Max Jensens blog;
http://blog.kunstavisen.tekstur.dk/index.php/uncategorized/michael-elmgreen-%c3%b8nsker-pressefriheden-begr%c3%a6nset/comment-page-1/#comment-1279

Citat start:
Hej, jeg arbejder som politibetjent i det daglige beredskab i København. Jeg
vil gerne give et lille indskud i debatten, da den efter den virkelighed jeg
ser, er blevet ret afsporet.

De "hatecrimes"(som man nu åbenbart vil til at kalde det nu) der sker i
København, sker i ca. 18-19 ud af 20 tilfælde, hvor en indvandre fra
mellemøsten/nordafrika er gerningsmanden og danskeren/den
homoseksuelle/afrikaneren/asiaten/jøden er forurettede. Det går stort set
altid den vej, desværre.

Jeg synes derfor at den nyopstartede kampagne er et fejlskud, da den istedet
skulle rette sig primært mod de miljøer hvor gerningsmanden ofte findes. At
stå inde på Gl. Torv og prøve at påvirke helt almindelige mennesker der er
ude at shopper virker omsonst. De har formentlig aldrig udøvet vold, og
chancen for at de udøver en såkaldt "hatecrime" er så meget mindre.

Hvis dig og din kollega vil racisme til livs, så må I tage helt andre midler
i brug og finde den målgruppe som rent faktisk udøver racismen.

Du skal være velkommen til at læse hvad et par af mine kollegaer fra
Vollsmose lokalpoliti udtaler:
http://www.dansk-politi.dk/Default.aspx?ID=635&ProductID=PROD740

Mvh. Anonym pb.
Citat slut.

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-08-10 13:13

On 2010-08-20 01:46, Eyvind Dk wrote:
> [...]
> midler i brug og finde den målgruppe som rent faktisk udøver racismen.
>
> Du skal være velkommen til at læse hvad et par af mine kollegaer fra

Det er klart er musserne (de søde pusser:) må reagere voldeligt mod
noget, når deres profet er blevet hånet.

Mvh
Martin

Fra : \"@'

Dato : 20-08-10 18:13

On Fri, 20 Aug 2010 01:46:19 +0200, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A
eyvind punktum dk> wrote:

> [...]
>i brug og finde den målgruppe som rent faktisk udøver racismen.
>
>Du skal være velkommen til at læse hvad et par af mine kollegaer fra

der er vel ingen som er overraskede over ovenstående?

hvor muhamedanere kommer der GÅR det galt hver gang

det har det gjort i 1350 år,
ingen tror vel i ramme alvor at dette skulle ændre sig her og nu?

--
Si vis pacem - para bellum