Grafikkort
Fra : Michael Nielsen

Dato : 06-08-01 22:02

Hvad skal jeg vælge?

Computeren er en PIII 533 MHz med 128 ram

Det skal jo helst være det bedste grafikkort uden det koster alverden......
men det kan jo ikke lade sig gøre.

Det eneste krav er at der er TV-out (til at se film på fjernsynet). Plus det
skal være godt til spil og fornuftigt til andet.....
Har selv kigget på Geforce 2 MX, er det et fornuftigt valg til prisen?
Eller skal man give noget mere og få noget andet eller hvad? Hvilket mærke
skal man eventuelt købe? Er de billige ukendte lige så gode som
mærkevarnene?

Hilsen Michael

Fra : Lind

Dato : 06-08-01 22:46

Hej

Jeg ville nok vælge mærkevare kort, såsom Asus 7100, da jeg kender nogle der
kan have lidt problemer med TV-ud funktionen på andre kort.
Asus kortet kører bare de steder jeg har set det...
Det er vist også begrænset hvor meget mere man skal give, og så er der også
Soldier Of Fortune med : - )

VH.

Lind

Fra : -=Madsen=-

Dato : 06-08-01 23:18

Helt klart

GeForce2 Pro w./TV-Out AGP / 64MB DDR / 2048X1536 / GeForce2 Pro 1.399
kr.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364617917

dette kort er efter min mening kun overgået af Geforce3 og begrænset af
Geforce2 Ultra.....

Fra : Lind

Dato : 07-08-01 00:27

Ja, det er klart et bedre kort, men det er spørgsmålet om det ikke er
overkill til en 533 MHz...

VH.
Lind

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 07-08-01 03:41

"Lind" <marlinmo@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det er klart et bedre kort, men det er spørgsmålet om det ikke er
> overkill til en 533 MHz...
>
> VH.
> Lind

Nææh hvorfor, prisen er nu ikke så meget højere og en 533Mhz kan faktisk god
udnytte den. Kortet holder også længere så han kan tage det med i anden
maskine hvis han opgradere.

Hygge

Fra : Ryne

Dato : 07-08-01 10:38

Enig!!

Når man nu kan få så godt et kort, som dette, til den pris så er det dumt at
købe et MX..

Fra : -=Madsen=-

Dato : 07-08-01 10:44

Enig!! , det var lige det som jeg mendte