Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
foto printer
Fra : ET

Dato : 19-08-10 12:14

Hej
Hvilken gruppe skal jeg bruge angående fotoprinter ?
hilsen erik thorsen

Erik Thorsen
web-Vision
48390979 - 20960979
www.web-vision.dk

Fra : Preben

Dato : 19-08-10 12:46

Den 19.08.2010 kl. 13:13 skrev ET <et@xxx.dk>:

> Hej
> Hvilken gruppe skal jeg bruge angående fotoprinter ?
> hilsen erik thorsen

Måske dk.edb.hardware
--
mvh/Preben

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-08-10 13:03

"ET" <et@xxx.dk> skrev i meddelelsen
> Hvilken gruppe skal jeg bruge angående fotoprinter ?
> hilsen erik thorsen

Kommer an på formålet.....

Printere er hardware og hører hjemme i dk.edb.hardware

Indkøbsvejledning ang foto hører til i dk.fritid.foto.indkoeb

Brugsvejledning ang foto hører til i dk.fritid.foto

Handel med printere hører til i dk.marked.privat.edb.ekstern

Handel med foto grej hører til i dk.marked.privat.foto

Spørgsmål om hvilken gruppe, der er den rigtige, hører i øvrigt i
dk.velkommen

Men svaret kan som regel findes på www.usenet.dk, hvor alle grupper er
beskrevet.

Jan

Fra : Seth

Dato : 23-08-10 13:29

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in news:4c6d1d65$0$284$14726298
@news.sunsite.dk:

> [...]
>
> Handel med foto grej hører til i dk.marked.privat.foto
>
> Spørgsmål om hvilken gruppe, der er den rigtige, hører i øvrigt i

Et rimeligt idiosynkrasisk svar.
_
Seth

Fra : Ole Larsen

Dato : 24-08-10 11:44

Seth skrev:
> "Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in news:4c6d1d65$0$284$14726298
> [...]

Det er et korrekt og veloplysende svar

http://olelarsen.eu/htmlGallery/content/2006_02_22_012_large.html

Fra : thl

Dato : 23-08-10 18:44

On 19 Aug., 14:02, "Jan Vestergaard" <j...@jve.invalid> wrote:

> [...]
>
> Handel med foto grej hører til i dk.marked.privat.foto
>
> Spørgsmål om hvilken gruppe, der er den rigtige, hører i øvrigt i

Findes der grupper hvor et ret enkelt spørgsmål ikke får 7 forskellige
tilrettevisninger på 17 minutter

mmvh
Thorbjørn

Fra : emjeppesen

Dato : 24-08-10 10:30

thl skrev:

>Findes der grupper hvor et ret enkelt spørgsmål ikke får 7 forskellige
>tilrettevisninger på 17 minutter

Der er faktisk en del, der kan finde ud af at stille spørgsmål i den
rette gruppe 1. gang.
Bliver folk sure over tilrettevisninger, så ender det såmænd bare med
at ingen gider hjælpe dem.
Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : emjeppesen

Dato : 24-08-10 10:34

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-08-10 18:39

Du læste vidst ikke spørgsmålet som gik på hvilken gruppe OP skulle
spørge i. Det kan derfor ikke undre at han fik en række henvisninger
baseret på hvad præcis han ville spørge.
Der var ingen tilrettevisninger, kun henvisninger.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-08-10 20:38

"thl" <lykkebo47@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Findes der grupper hvor et ret enkelt spørgsmål ikke får 7 forskellige
> tilrettevisninger på 17 minutter

Ja - hvis man stiller et spørgsmål med kun et svar

I øvrigt er der ingen tilrettevisninger - kun svar på det stillede
spørgsmål.

Jan

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-08-10 08:19

> Hej
> Hvilken gruppe skal jeg bruge angående fotoprinter ?

Denne gruppe har altid været et godt sted, når det drejede sig om
oplysninger om fotoprintere i den udstrækning det drejer sig om fotos. Se
blot tilbage i gruppen, der er masser af tråde om fotoprintere, farverum,
sh-udprint, papirkvaliteter, farvepatroner mm.

vh
Jan

--
Billeder: http://album.boegh.net