StealthGuards til din iPhone
Fra : -=Madsen=-

Dato : 19-08-10 11:30

så lige følgende på et forum, bestilte selv 2 stk til min nye ip4 og den
gamle ip3gs
måske det kunne have jeres interesse også, jeg er ihvert fald for nærrig til
at give 250 kr for beskyttelse til min iPhone, i sær når man kan få det
samme gratis

Gratis StealthGuards til din iPhone

Bare lige lidt information som jeg mener nogle af jer måske vil sætte pris
på.

StealthGuards køre lige nu med en promotion at man får deres StealthGuards
full body protection gratis, man skal kun betale for forsendelsen.

Og som bonus hvis man tilkøber et ekstra sæt så får man det for kun $2.

Det er sku billigt.

Har selv lige købt 2 stk. $4.85 i totalpris med shipping. Når ja det er jo
kun shipping jeg betaler for så win win.

Thomas

P.S

http://stealthguards.com/idevaffiliate/idevaffiliate.php?id=332

Fra : Jonas Jalling

Dato : 19-08-10 11:34

-=Madsen=- skrev:
> [...]
>
> Har selv lige købt 2 stk. $4.85 i totalpris med shipping. Når ja det er
> jo kun shipping jeg betaler for så win win.

Og du synes ikke at du skal nævne at du får penge ud af at folk
benytter dit affiliate link, frem for http://stealthguards.com ?

Mvh
Jonas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-08-10 13:00

Jonas Jalling <jonas@jalling.dk> wrote:

> [...]
> http://stealthguards.com/idevaffiliate/idevaffiliate.php?id=123
>
> Og du synes ikke at du skal nævne at du får penge ud af at folk benytter

tak ... jeg skulle lige selv til at spørge .. ;)

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 19-08-10 16:34

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> tak ... jeg skulle lige selv til at spørge .. ;)
>

> /thomas

Jeg takker for linket, har bestilt... Og det gør ikke noget at manden der
gave tippet får lidt ud af det....

Har sparet ca 28 $, så det går nok (:

H.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 27-08-10 18:51

<------------->
> Jeg takker for linket, har bestilt... Og det gør ikke noget at manden der
> gave tippet får lidt ud af det....
>
> Har sparet ca 28 $, så det går nok (:
<-------------->
det er jo det, jeg har også selv bestilt der fra på samme vilkår
så kan ikke se hvad der er galt i at linke.. for det er et virkeligt godt
tilbud

Jeg har lige fået mail fra StealthGuards at de har afsent min ordre
hvad med jer andre ?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-08-10 18:56

-=Madsen=- <engelbrechtdk@gmail.com> wrote:

> [...]
> det er jo det, jeg har også selv bestilt der fra på samme vilkår
> så kan ikke se hvad der er galt i at linke.. for det er et virkeligt godt

Det siger du nu .. men hvad vil du sige til hvis alle pimper deres
affiliate link til forskellige ting hele tiden ?

/thomas

Fra : -=Madsen=-

Dato : 27-08-10 19:31

<------------->
> Det siger du nu .. men hvad vil du sige til hvis alle pimper deres
> affiliate link til forskellige ting hele tiden ?
>
> /thomas
<--------------->
du er sørme hurtig ha ha..

Jeg havde postet linket med eller uden affiliate uanset, fordi
jeg vil gerne dele med andre, det her er et tilbud som er så godt alle
som int sig for beskyttelse for deres iPhone gerne vil ha det, måske
lige med undtagelse af dem som ikke ejer et kredit kort

forskelen om det er affiliate link eller et normalt link til siden er
helt uden betydning, så jeg kan ikke forstå hvorfor du himler op.
måske har du bare ingen kredit kort selv

Hvis de pimpede link er relavante har jeg ingen problemer med det

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-08-10 19:35

> [...]

> helt uden betydning, så jeg kan ikke forstå hvorfor du himler op.
> måske har du bare ingen kredit kort selv

det var da en udsædvanlig dum kommentar ...

> Hvis de pimpede link er relavante har jeg ingen problemer med det

hvis det bliver "moderne" at poste affiliate link så er der en risiko
for at de links ikke nødvendigvis er noget afsender selv har købt/vil
købe men istedet bare giver en god "kickback".

/thomas

Fra : -=Madsen=-

Dato : 27-08-10 22:47

<-------->
> [...]
> for at de links ikke nødvendigvis er noget afsender selv har købt/vil
> købe men istedet bare giver en god "kickback".

<--------->
Det er jo ikke tilfællede her, men det sædvanlige ævl kan du altid komme med
hvad giver det at være netbetjent i dag ?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-08-10 22:52

> [...]

> Det er jo ikke tilfællede her, men det sædvanlige ævl kan du altid komme med
> hvad giver det at være netbetjent i dag ?

det er da klart du synes det ... du har jo fået klejner i kassen .. hvad
giver det at være affiliate pimp i disse dage ?

/thomas

Fra : -=Madsen=-

Dato : 27-08-10 22:59

<-------->
> det er da klart du synes det ... du har jo fået klejner i kassen .. hvad
> giver det at være affiliate pimp i disse dage ?
>

> /thomas
<-------->
du fatter som sædvanlig ikke en meter, gå da ud og scor en dame
eneste som kan hisse dig op er hver eneste gang du finder noget
du kan pege fingere af i ng ha ha..

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-08-10 06:53

> [...]

> du fatter som sædvanlig ikke en meter, gå da ud og scor en dame
> eneste som kan hisse dig op er hver eneste gang du finder noget

ok

/thomas

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 27-08-10 21:43

> [...]

> at give 250 kr for beskyttelse til min iPhone, i sær når man kan få det

Det undrer mig lidt, at du er for nærig til at købe en beskyttelse af
din _dyre_ iPhone (ja, det viser sig at du har haft råd to to !).

Den gratis skin du anbefaler er jo kun en beskyttelse mod ridser i de
dyrebare

Jeg købte en Griffin hardcase til min iP 3, den kostede vist lige under
de 200 kroner. Den er jeg tryg ved, når/hvis fonen ryger på gulvet. Og
det kan jo ske, ja, det sker da.

Så jeg vil da anbefale læserne i tråden, at de skal kigge efter en
hardcase. De ca. 200 i forhold til en telefon der koster 5 - 6.000
kroner i løbet af et halvt år (incl. abonn.) er vel til at bære.

Eneste minus er, at blæreeffekten ved IPhonen går lidt tabt? Jeg har
læst i en avis at iPhonebrugere får mere sex end andre
smartphonebrugere.

Måske skulle jeg afklæde min iPhone for dens hardcase ved særlige
lejligheder?

--
v.h. Mich

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-08-10 21:46

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> [...]
> hardcase. De ca. 200 i forhold til en telefon der koster 5 - 6.000
> kroner i løbet af et halvt år (incl. abonn.) er vel til at bære.

faktisk får du jo en gratis "bumper" med iPhone 4 :)

> Eneste minus er, at blæreeffekten ved IPhonen går lidt tabt? Jeg har
> læst i en avis at iPhonebrugere får mere sex end andre
> smartphonebrugere.

man skal ikke tro på alt hvad der står står på internettet ...

> Måske skulle jeg afklæde min iPhone for dens hardcase ved særlige
> lejligheder?

don't hold your breath ..

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 28-08-10 10:42

> faktisk får du jo en gratis "bumper" med iPhone 4 :)

Ja. Man kan endda vælge mellem flere etuier og ikke bare Apples egen
bumper. Der er en test af dem på iPodlounge. Desværre er der nogle ugers
leveringstid, så man skal passe på sin iPhone indtil da.

> man skal ikke tro på alt hvad der står står på internettet ...

Det vil jeg også nok sige. Det har i hvert fald ikke virket for mig :´-(
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : -=Madsen=-

Dato : 27-08-10 22:56

<----------->
> [...]
> din _dyre_ iPhone (ja, det viser sig at du har haft råd to to !).
>
> Den gratis skin du anbefaler er jo kun en beskyttelse mod ridser i de
<------------>
Her handler det ikke om at være nærrig, for den ene full body protection
kan vel være lige så god som den anden

<----------->
> [...]
> hardcase. De ca. 200 i forhold til en telefon der koster 5 - 6.000
> kroner i løbet af et halvt år (incl. abonn.) er vel til at bære.
Jeg har da flere tasker, har brugt mit flip case mest, men da
jeg også har brug for at tage min mobil ud af coveret syntes
jeg det kunne være rart med "full body protection"
da jeg har købt denne Dream Machine clock radio fra Sony
http://www.gadgetlite.com/2009/12/23/review-sony-icf-cl75ip-dream/
ja kik bare den er lækker
det er svært at proppe en hard case til ladning

<------------>
> Eneste minus er, at blæreeffekten ved IPhonen går lidt tabt? Jeg har
> læst i en avis at iPhonebrugere får mere sex end andre
> smartphonebrugere.
<------------>
Fordi en indpakning er god for nogen betyder det ikke den er optimal for
alle

Fra : -=JF=-

Dato : 27-08-10 23:36

Den 27/08/10 22.42, Mich. Ottosen skrev:
> Eneste minus er, at blæreeffekten ved IPhonen går lidt tabt?

Det er da vist længe siden der var blæreeffekt i en iPhone!
Alene det faktum at der er så mange, både teenagere, businessmen og alt
derimellem, der har iPhone gør at den ikke er noget specielt.

Hvis vi skal tale blær, så synes jeg da at den HTC HD2 jeg havde
tidligere er mere 'blæret' end den iPhone 3gs jeg har nu.

Til gengæld er iPhonen lysår bedre at bruge i dagligdagen, og langt mere
stabil end nogen Windows-telefon jeg nogensinde har prøvet.
Men blæret... Naaah.

--
Mhv.
John

Fra : -=Madsen=-

Dato : 27-08-10 23:43

<-------->
> Til gengæld er iPhonen lysår bedre at bruge i dagligdagen, og langt mere
> stabil end nogen Windows-telefon jeg nogensinde har prøvet.
> Men blæret... Naaah.
<-------->
men den er sku trendy

Fra : -=Madsen=-

Dato : 13-09-10 22:22

Monterings video & opskrift på væske

http://www.youtube.com/watch?v=MBO71j5UNu4&feature=player_embedded#

1) Add water inside the spray bottle. (Full filling is recommended)
2) Add 1 to 2 drop of liquid soap such as Johnson and Johnson milk bath to
the spray bottle
3) Add 1 drop of alcohol (You can skip this if you can't find any alcohol,
the alcohol will only make the bubble in your shield vaporize faster, but
you can skip it if you can't find any alcohol.)
4) Shake the spray bottle.