Sync mellen iCal og en Android telefon?
Fra : Henrik 8600

Dato : 18-08-10 21:37

Kan man synce iCal kalendere på en Macbook Pro med en Android telefon?
Ligeson man kan med en SonyEricsson via iSync...

Fruen og jeg overvejer at få en Andriod telefon hver.
Jeg beholder min iPhone og datteren får syncet sin SonyEricsson via iSync.

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-08-10 21:43

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Fruen og jeg overvejer at få en Andriod telefon hver.
> Jeg beholder min iPhone og datteren får syncet sin SonyEricsson via iSync.

Du kan synce iCal med Google og lade Google synce din telefon ..

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 19-08-10 08:41

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan synce iCal med Google og lade Google synce din telefon ..
>
> /thomas

Jeg bruger MobileMe.

Google understøtter ikke mere end 2 kalendere (så vidt jeg ved.), og jeg
bruger 19, eller rettere vi.
Det er hele familiens kalendere jeg holder styr på, og dét på samme konto.

Prøvede lige at importere alle kalendere på google, det hele blev smidt i
samme kalender, det kan jeg ikke bruge...

Ville også gerne holde det til Apple så meget som overhovedet muligt, meeen
kan jo ikke bestemme hvilken telefon konen og ungerne køber...

H.

Fra : Keera Ann Fox

Dato : 22-08-10 21:34

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Kan man synce iCal kalendere på en Macbook Pro med en Android telefon?
> Ligeson man kan med en SonyEricsson via iSync...

Ja. Apples iSync støtter SonyEricsson.

--
Keera in Norway
http://kafox.blogspot.com/

Fra : Henrik 8600

Dato : 23-08-10 17:14

"Keera Ann Fox" <keera.ann.fox@gmail.com.invalid> skrev i meddelelsen

> Ja. Apples iSync støtter SonyEricsson.
>
> --
> Keera in Norway
> http://kafox.blogspot.com/

Det er korrekt, men det er Android telefoner der spørges til...

H.

Fra : Keera Ann Fox

Dato : 23-08-10 18:28

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> "Keera Ann Fox" <keera.ann.fox@gmail.com.invalid> skrev i meddelelsen

> Det er korrekt, men det er Android telefoner der spørges til...

Beklager, Henrik. Det er mulig at det er en nyanse på dansk som jeg som
norsktalende ikke er klar over. Jeg oppfattet at det ble spurt om
Android telefon og SonyEricsson telefon, ikke om SonyEricsson med
Android.

--
Keera in Norway
http://kafox.blogspot.com/

Fra : Henrik 8600

Dato : 23-08-10 18:30

> [...]
> norsktalende ikke er klar over. Jeg oppfattet at det ble spurt om
> Android telefon og SonyEricsson telefon, ikke om SonyEricsson med

Du er velkommen, det er helt ok

H.