Grooveshark til iPhone
Fra : Steen

Dato : 17-08-10 17:44

Grooveshark (musiktjeneste) dukkede op i App Store for et par dage
siden. Allerede nu er den fjernet igen. Var man heldig at få fat i den,
kan man starte med at benytte tjeneste gratis i 30 dage, derefter skal
man abonnere på tjenesten....som indeholder en del guldkorn.

--
Steen

Fra : Steen

Dato : 17-08-10 17:45

http://macnation.newz.dk/grooveshark-fjernet-fra-app-store
--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-08-10 18:11

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> http://macnation.newz.dk/grooveshark-fjernet-fra-app-store

"This comes as an absolute surprise to us"

HAha! ... right ... jeres tjeneste er i forvejen en torn i øjet på
pladeselskaberne ... så det burde ikke komme som en overraskelse at
Apple promte reagerer når en af deres samarbejdspartnere brokker sig.

/thomas

Fra : Franz Berliner

Dato : 18-08-10 12:02

> [...]
> pladeselskaberne ... så det burde ikke komme som en overraskelse at
> Apple promte reagerer når en af deres samarbejdspartnere brokker sig.

Virker stadig på Android

(Man bliver nødt til at være glad for de ting der virker, når nu man
ikke må købe betalingsversioner af noget som helst fra Market).

Og jeg skriver simpelthen så meget på min mobil at jeg blev nødt til at
have nogle fysiske taster, så Xperia X10 mini vandt til sidst over
iPhone 4 for mit vedkommende...

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-08-10 12:19

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> Virker stadig på Android

jojo, men Google har jo også vist at de er villige til både at fjerne
App's fra market _og_ deaktivere dem på folks telefoner ..

> (Man bliver nødt til at være glad for de ting der virker, når nu man
> ikke må købe betalingsversioner af noget som helst fra Market).

Stadigvæk ikke ? ... jøsses ...

/thomas

Fra : Franz Berliner

Dato : 18-08-10 13:47

> Stadigvæk ikke ? ... jøsses ...

Næ, og der er heller ikke nogen dato for hvornår Google regner med at
det kommer til at ske.

Drømmeløsningen for mig:
En SE Xperia X10 Mini Professional med iOS4 på

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-08-10 14:13

> Næ, og der er heller ikke nogen dato for hvornår Google regner med at
> det kommer til at ske.

Man kan sige meget om Apple og hvordan de kører App store ... men at få
det rullet ud til så mange mennesker som muligt (og givet udviklerne
mulighed for at tjene penge) det skal de da vist have ...

> Drømmeløsningen for mig:
> En SE Xperia X10 Mini Professional med iOS4 på

Du må igang med at hacke ;)

/thomas

Fra : Steen

Dato : 18-08-10 21:34

> jojo, men Google har jo også vist at de er villige til både at fjerne
> App's fra market _og_ deaktivere dem på folks telefoner ..

Virker stadig på min iPhone. Har lige fundet en meget gammelt nummer med
Hyldemor - som er lidt som Gnags i de unge dage

--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-08-10 21:35

> Virker stadig på min iPhone. Har lige fundet en meget gammelt nummer med
> Hyldemor - som er lidt som Gnags i de unge dage

Ja .. Apple har så vidt jeg kan huske ikke deaktiveret App's på folks
telefoner selvom de er fjernet fra App store ...

/thomas