Blue-tooth tastatur lille model -vandsikke~
Fra : Lyrik

Dato : 17-08-10 04:23

Var optaget på "Skype" og søftede kaffe imens. Pludselig væltede jeg
kaffekoppen ned i Blue-tooth tastaturet, med en ufrivillig bevægelse!
En ordentlig portion. Jeg måtte hente klude og holde tastaturet i
vejret. Kaffen løb bogstavelig talt ud af det hjørne der var nederst!;-
(

Så kom overraskelsen!! Tastaturet virker 100%! Intet i vejen! De må
have gjort noget nyt og rigtigt hos Apple?!
Jeg skriver rent faktisk på det nu....

Hilsen

Jens

Fra : Morten Lind

Dato : 17-08-10 13:51

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Så kom overraskelsen!! Tastaturet virker 100%! Intet i vejen! De må
> have gjort noget nyt og rigtigt hos Apple?!

Prøv at søfte alkohol i stedet Da er man lidt nærig med dråberne og
spilder ikke så meget )

(Sorry, just kidding ).

M.