Mounte Netværksdrev
Fra : Michael Knudsen

Dato : 15-08-10 04:40

Hej,

Jeg har forsøgt at rydde op i mit ledningshelvede og har som led i
dette sat min Time Machine harddisk, som jeg bruger til min iMac, i
USB-porten i min Time Capsule. Ved at tilføje den under "Login Items"
under min konto, bliver den automatisk mounted, hver gang jeg logger
ind.

Smart, smart ... men! Når jeg logger ind, åbnes disken i et Finder-
vindue. Jeg ved, at det er et meget lille problem, men det irriterer
mig noget så grusomt. Er der mon en måde at undgå det på?

--
Michael Knudsen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 15-08-10 06:09

On Aug 15, 12:39 pm, Michael Knudsen <micknud...@gmail.com> wrote:

> Smart, smart ... men! Når jeg logger ind, åbnes disken i et Finder-
> vindue. Jeg ved, at det er et meget lille problem, men det irriterer
> mig noget så grusomt. Er der mon en måde at undgå det på?

Problemet er løst. OSX finder selv ud at mounte disken, når den skal
bruges til backup. Juhu! Nu har et og kun ét stik i min Mac

--
Michael Knudsen