Jamen hurra hurra
Fra : P.N.

Dato : 13-08-10 10:01

http://www.information.dk/241540

Så er der retfærdighed til.

Fra : Malene P

Dato : 13-08-10 10:48

"P.N." <p.n.@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:i431l4$ikn$1@speranza.aioe.org...
> http://www.information.dk/241540
>
> Så er der retfærdighed til.

Ja, hurra. Så røvrendte man danskerne endnu engang. Lige noget, der passer
dig - hvad?

Malene P

Fra : Patruljen

Dato : 13-08-10 04:35

On 13 Aug., 11:47, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

> Ja, hurra. Så røvrendte man danskerne endnu engang. Lige noget, der passer
> dig - hvad?
>
> Malene P

Vi vil nu have en redegørelse fra ministeren for, hvad der rent
faktisk er sket med dem, der i sin tid besatte kirken. Men selv om
nogle altså har fået lov at blive, mener jeg stadig, aktionen
mislykkedes. Aktivisterne krævede, at man skulle give humanitært
ophold til hele gruppen en bloc. Og det gjorde man ikke. Man har
behandlet sagerne enkeltvis, og så er der sikkert nogle, der har fået
humanitær opholdstilladelse. Men det skal de jo også have, hvis de er
berettigede til det,« siger Peter Skaarup.

Min kommentar:
Et tydeligt billede på DF`s dobbeltmoral. Sagen var jo et hele gruppe
af irakere blev hjemsendt - en bloc.

Det er åbenbart ikke kritisabelt, at man kræver at hjemsende en gruppe
- en bloc. Heller ikke selvom adskillige senere har fået medhold i
deres ret til at blive i Danmark. Hvis man ike havde kæmpet imod, men
blot havde rettet sig efter myndighedernes krav, var adskillige
mennesker blevet hjemsendt, der helt reelt havde retskrav på
opholdstilladelse.

»Hvis du ikke udrejser frivilligt, skal Rigspolitiet tage initiativ
til tvangsmæssig udsendelse,« oplyste Udlændingeservice over for de
afviste irakere, der for de flestes vedkommende havde opholdt sig mere
end fem år i Danmark."

Det er ikke kritisabelt at forsøge at fravriste mennesker deres legale
retskrav. Næe - nej. Det er tilgengæld kritisabelt at fordre at hele
gruppen - en bloc - som modsvar, kræves at få et humanitært ophold.

Videre lyder det:

"som irakerne fra Brorsons Kirke har fået på baggrund af alvorlige
psykoser udviklet efter flere års ophold i de danske asylcentre."

Vi skulle skamme os -

"Efter aktionen er godt halvdelen af irakerne fra Brorsons Kirke altså
blevet hjemsendt til Irak. Men når det til gengæld er lykkedes for
mindst 20 af dem at få opholdstilladelse i Danmark, er det ifølge
Kirkeasyl udtryk for, at der var god grund til at modsætte sig
udsendelsen af irakerne."

»Det viser, at irakerne havde ret i, at de ikke burde udvises. Der var
noget at komme efter. Det var legitimt at sætte sig op imod
myndighederne,« siger talsmand for Kirkeasyl Jakob Hjuler Tamsmark.

Jeg har ikke kunne finde noget positivt meget, meget længe at mene om
danske kristne. Men dette afføder:
Respekt!

Fra : Malene P

Dato : 13-08-10 19:31

----- fordi Patruljen fortsat ikke kan finde ud af at quote---------

> [...]
>myndighederne,« siger talsmand for Kirkeasyl Jakob Hjuler Tamsmark.

>Jeg har ikke kunne finde noget positivt meget, meget længe at mene om

Tjah, nu du har så meget mistro til de danske myndigheders afgørelser, kan
jeg jo med lige så god ret få det samme og danne en gruppe, der finder det
legitimt at sætte sig op mod myndighederne i spørgsmålet omkring hvorvidt
de, der FÅR asyl egentlig ikke i stedet for burde være afvist og smidt ud af
landet. At dømme efter letheden ved at finde links til eksempler på dette,
tyder noget på, at det forholder sig sådan. Ville et sådant initiativ fra
min side også afføde respekt fra dig - eller gælder optøjer og
lydighedsnægtelse kun den ene vej?

Malene P

Fra : Patruljen

Dato : 13-08-10 13:47

On 13 Aug., 20:30, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> tyder noget på, at det forholder sig sådan. Ville et sådant initiativ fra
> min side også afføde respekt fra dig - eller gælder optøjer og

Du tør end ikke gå på gaden og fortælle om dine racistise holdninger.
Så det er en ren hypotese, som ovenikøbet er fuldstændigt usandsynlig..

Fra : Malene P

Dato : 13-08-10 21:45

> [...]
> tyder noget på, at det forholder sig sådan. Ville et sådant initiativ fra
> min side også afføde respekt fra dig - eller gælder optøjer og

----------- fordi Patruljen selv er ude om, at dette er sidste gang jeg
svarer, når han ikke vil quote ordentligt-Gider ikke blive ved med at rydde
op-------

>Du tør end ikke gå på gaden og fortælle om dine racistise holdninger.
>Så det er en ren hypotese, som ovenikøbet er fuldstændigt usandsynlig.

Hvori består det racistiske i mit spørgsmål? Hvorfor svarer du ikke på det?
Og hvorfor vil du ikke quote ordentligt?

Malene P

Fra : Bo Warming

Dato : 14-08-10 17:56

On Fri, 13 Aug 2010 12:46:46 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Du tør end ikke gå på gaden og fortælle om dine racistise holdninger.
>Så det er en ren hypotese, som ovenikøbet er fuldstændigt usandsynlig.

Alle bør være stolte af kulturracisme dvs fædrelandskærlighed