Hvordan genkender man en iAd?
Fra : Henrik Münster

Dato : 15-08-10 00:25

Bare for nysgerrighed: Nu har der været talt så meget om de
iAd-reklamer, der kan være i apps til iPhone, iPod Touch og iPad.
Hvordan kender man egentlig dem fra andre reklamer? Er de ved at være
almindelige? Hvis nogen evt. kan nævne nogle apps, de er i, kunne det da
være sjovt at se dem.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 15-08-10 07:41

> Hvis nogen evt. kan nævne nogle apps, de er i, kunne det da
> være sjovt at se dem.

En dansk app: Tjekbenzin
Reklamen vises hos mig et lille stykke tid efter åbning

--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-08-10 04:38

Martin Ammentorp <ammentorpx@yzmac.com> wrote:

> En dansk app: Tjekbenzin
> Reklamen vises hos mig et lille stykke tid efter åbning

Jo, men er det ikke bare almindelige reklamer? Jeg tænker på de nye
iAd'er, som giver flere muligheder, og som styres af Apple.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-08-10 08:40

> [...]
> Hvordan kender man egentlig dem fra andre reklamer? Er de ved at være
> almindelige? Hvis nogen evt. kan nævne nogle apps, de er i, kunne det da

de burde være markeret med et lille iAd ikon i nedste højre hjørne...
men jeg har ikke set et App med dem endnu

/thomas