Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
VHS -> DVD
Fra : Robin

Dato : 14-08-10 20:19

Hej -

Der er sikker mange der har overført fra VHS til DVD.
Er der overhoved et nemt måde at gøre det selv?
Hardware, software ...hvad skal jeg helst anvender? Har VCR med scart, PC'er
osv, men ingen DVD optager lige nu - skal helst vide hvad jeg skal gøre
først.
Anbefalinger gerne modtaget.

Beklager hvis jeg anvender forkert gruppe, men er der en anden der er mere
passende?

pft
Robin

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-08-10 20:37

"Robin" <robin_kiszka@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Beklager hvis jeg anvender forkert gruppe, men er der en anden der er
> mere passende?

Den kunne dårligt blive mere forkert

www.usenet.dk er der en oversigt over alle grupperne.

Gruppen news:dk.velkommen er beregnet til at spørge i, hvis man er i
tvivl.

Et godt bud på en gruppe kunne være

- hvor samme spørgsmål i øvrigt er besvaret for nylig - så start med at
læse det.

Jan

Fra : Soeren Friberg

Dato : 14-08-10 20:39

Den 14-08-2010 21:19, Robin skrev:
> [...]
> Anbefalinger gerne modtaget.
>
> Beklager hvis jeg anvender forkert gruppe, men er der en anden der er mere

Et TV-kort i en computer med noget software.

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : abacus

Dato : 16-08-10 15:21

On 14 Aug., 21:19, "Robin" <robin_kis...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Anbefalinger gerne modtaget.
>
> Beklager hvis jeg anvender forkert gruppe, men er der en anden der er mere

Brug www.rekordere.dk
MVH
Niels