Hvad er det lige med multitasking og Iphon~
Fra : jagge

Dato : 14-08-10 19:46

Hey

Jeg har adskillige gange været ude for at der kommer en slags
programvælger frem i iphone når man er i et program og trykker på
knappen.

Det virker som en menubjælke hvor man kan vælge mellem åbne programmer,
men jeg kan intet mønster finde i hvordan man kalder den frem, eller
hvad der gør den aktiv ???

MVH

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-10 19:48

Hej,

> men jeg kan intet mønster finde i hvordan man kalder den frem, eller
> hvad der gør den aktiv ???

Tryk to gange hurtigt på home-knappen.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : jagge

Dato : 14-08-10 20:07

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Hej,

> Tryk to gange hurtigt på home-knappen.

Ahhh fedt, takker :0)

MVH

Jakob

Fra : Henrik 8600

Dato : 14-08-10 22:07

"Jens Kristian Søgaard" <jens@mermaidconsulting.dk> skrev i meddelelsen
> Hej,

> Tryk to gange hurtigt på home-knappen.
>
> --
> Jens Kristian Søgaard, Mermaid Consulting ApS,
> jens@mermaidconsulting.dk,
> http://www.mermaidconsulting.com/

Er faldet over samme fænomen, takker for info

Nu kommer næste spørgsmål: Hvordan afslutter man så et program???

H.

Fra : -=JF=-

Dato : 14-08-10 22:39

Den 14/08/10 23.06, Henrik 8600 skrev:
> Nu kommer næste spørgsmål: Hvordan afslutter man så et program???
Tryk og hold på et tilfældigt af de kørende ikoner. På et tidspunkt
kommer der røde krydser på ikonerne som du kan trykke på for at lukke
dem enkeltvis.

--
Mhv.
John

Fra : jagge

Dato : 14-08-10 23:26

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Tryk og hold på et tilfældigt af de kørende ikoner. På et tidspunkt
> kommer der røde krydser på ikonerne som du kan trykke på for at lukke
> dem enkeltvis.

ha ha det havde jeg sgu ikke tænkt på, mærkeligt at Apple ikke kører en
demo på deres telefoner efter opdatering til system 4.

Kan sgu ikke lade være med at tænke på om der er andet jeg over.

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-08-10 08:41

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> ha ha det havde jeg sgu ikke tænkt på, mærkeligt at Apple ikke kører en
> demo på deres telefoner efter opdatering til system 4.
>
> Kan sgu ikke lade være med at tænke på om der er andet jeg over.

RTFM ;)

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 15-08-10 15:50

> RTFM ;)
>

> /thomas

Ikke mobbe, Thomas...))))

M.

Fra : jagge

Dato : 15-08-10 16:38

> RTFM ;)

?

Ikke forstået ?. Altså det er kun ved et tilfælde at jeg har fået
aktiveret den funktionalitet der faktisk er ret fed. Første gang man
aktiverer den ville det være hensigtsmæssigt med en lille popup der
forklarer hvad der skete og hvad det kan bruges til.

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-08-10 17:05

> [...]
> aktiverer den ville det være hensigtsmæssigt med en lille popup der
> forklarer hvad der skete og hvad det kan bruges til.

Hvis du kigger f.eks. www.apple.com/iphone igennem vil du se en
beskrivelse m.m. af de forskellige nye funktioner.

Derudover står det hele beskrevet her:

<http://manuals.info.apple.com/en_US/iPhone_iOS4_User_Guide.pdf>

<http://support.apple.com/manuals/>

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 15-08-10 17:26
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-08-10 08:41

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Tryk og hold på et tilfældigt af de kørende ikoner. På et tidspunkt
> kommer der røde krydser på ikonerne som du kan trykke på for at lukke
> dem enkeltvis.

Men det burde ikke være nødvendigt at gøre i dagligdagen ...

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 15-08-10 08:44

> RTFM ;)

Er nu enig med Jacob der. Lige Apple kunne godt lave en "nu skal du
bare se her"-video.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-08-10 10:04

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100815 <nospam0002+20100815@gmail.com> wrote:

> Er nu enig med Jacob der. Lige Apple kunne godt lave en "nu skal du
> bare se her"-video.

Måske .. men den slags er ikke Apple's stil ... jeg vil tro de fleste
går her:

<http://www.apple.com/iphone/ios4/>

og lader sig inspirere istedet.

/thomas

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 15-08-10 10:12

> Thorbjørn Ravn Andersen, 20100815 <nospam0002+20100815@gmail.com>

> MÃ¥ske .. men den slags er ikke Apple's stil ... jeg vil tro de fleste
> går her:

De lagde vel instruksjonsvideo for de to første iphonene mener jeg å
huske.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 15-08-10 10:20

> MÃ¥ske .. men den slags er ikke Apple's stil ... jeg vil tro de fleste
> går her:

Min iPhoto 09 insisterede hårdnakket på at vise en video der
demonstrerede det nye i den version.

Det var noget i den stil jeg tænkte på.

Fra : Morten Lind

Dato : 15-08-10 15:53

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100815 <nospam0002+20100815@gmail.com> wrote:

> Min iPhoto 09 insisterede hårdnakket på at vise en video der
> demonstrerede det nye i den version.
>
> Det var noget i den stil jeg tænkte på.

Hmm..du har iPhoto 09, og jeg har snart en router - skal vi bytte, eller
vil du blot have alt forærende?

M.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 15-08-10 15:58

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Hmm..du har iPhoto 09, og jeg har snart en router - skal vi bytte, eller
> vil du blot have alt forærende?

Det fulgte med min MacBook Pro. Skulle du ikke ud og købe nyt alligevel?

Fra : Morten Lind

Dato : 15-08-10 16:01

Thorbjørn Ravn Andersen, 20100815 <nospam0002+20100815@gmail.com> wrote:

> Det fulgte med min MacBook Pro. Skulle du ikke ud og købe nyt alligevel?

Nå jo...

M.