MS Windows
briani 27239
Mystisk harddisk.
Fra : Jørgen Christensen

Dato : 12-08-10 16:47

I går anskaffede jeg Microsoft Office (billigste version, kun productnøgle
og download). Efter installation foretog Windows Update 12 opdateringer og
nu har jeg pludselig en harddisk Q, som er på 0 Byte.
Er der nogen, som har været ude for lignende, eller ved hvad det drejer sig
om? Jeg har været inde i Windows Update, for at se, om det er beskrevet, at
Updaten efterlader en HD.

Med venlig hilsen, Jørgen.

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 12-08-10 16:50

Undskyld, jeg mener selvfølgelig en ekstra partition på den eneste harddisk.

"Jørgen Christensen" <jchrist@slet dette@vip.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen news:4c641775$0$282$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Kurt Hansen

Dato : 12-08-10 17:19

Hello Jørgen Christensen dette@vip.cybercity.dk,

> Undskyld, jeg mener selvfølgelig en ekstra partition på den eneste
> [...]

"It's the virtual Q-drive used by the Click-to-Run version of Office 2010".

Citat fra <http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/officeinstall/thread/da38b09d-5c64-4962-85e1-8653f36b467e>
- øverste søgeresultat på Google med søgeordene "q partition office".

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 12-08-10 18:43

Hej Kurt.

Tusind tak for hjælpen, det hjalp på forståelsen.

Mvh. Jørgen.