HTML til Excel
Fra : Franz Berliner

Dato : 12-08-10 16:49

Nogle der kender til en god converter der kan lave en html table
effektivt om til xls - Excel vil ikke rigtig gøre det ordentligt...

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-08-10 16:50

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> Nogle der kender til en god converter der kan lave en html table
> effektivt om til xls - Excel vil ikke rigtig gøre det ordentligt...

hvor kompliceret er din table ? tit er det nok bare at copy paste den
fra f.eks. safari og ind i excel

/thomas

Fra : Franz Berliner

Dato : 12-08-10 17:00

> hvor kompliceret er din table ? tit er det nok bare at copy paste den
> fra f.eks. safari og ind i excel

Den er ikke super kompliceret - men ret lang og indeholder desværre
nogle merged celler med overskrifter ind imellem, der gør at data kommer
til at stå forkert (tal på forkerte linier).

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-08-10 17:53

> Den er ikke super kompliceret - men ret lang og indeholder desværre
> nogle merged celler med overskrifter ind imellem, der gør at data kommer
> til at stå forkert (tal på forkerte linier).

ugh .... og der er ingen mulighed for at få fat i det orginale dataset ?

Hvis nej, så kan det være jeg ville ende med at bixe en hurtig parser
sammen .. men så skal det tage længere at rydde op i excel filen pr.
håndkraft .. eller være en tilbagevendede opgave ..

/thomas

Fra : Franz Berliner

Dato : 12-08-10 18:31

> ugh .... og der er ingen mulighed for at få fat i det orginale dataset ?

Nej, desværre.

> Hvis nej, så kan det være jeg ville ende med at bixe en hurtig parser
> sammen .. men så skal det tage længere at rydde op i excel filen pr.
> håndkraft .. eller være en tilbagevendede opgave ..

Så mange filer er der heller ikke - og det er ikke tilbagevendende, så
tror bare det bliver med håndkraft.

--
Franz : http://www.berliner.dk