SMS til udlandet
Fra : Ditte/Simba

Dato : 12-08-10 14:18

Hej

Jeg sms'er en del til udlandet, både Mexico, Kuwait og Saudi Arabien.

Jeg har TDC (TDC399) og det koster mig 2,5 kr. pr sms.

Jeg har googlet, og jeg har også kigget på www.smsverden.dk, men synes
ikke der står ret meget, kun at man kan læse nærmere ved tilmelding! Øh
nej, jeg vil gerne kunne læse inden jeg afgiver mine oplysninger.
Men er der nogen der har erfaringer med smsverden?

Eller andre forslag. Det vil være bedst, hvis jeg kan sende fra min
mobil, men evt. via browser/trådløst net på mobilen.

Gode forslag modtages gerne.

Hilsen Ditte

--
----
http://www.pointblog.dk/?go=ditte1977

Fra : Claus E Beyer

Dato : 12-08-10 15:30

"Ditte/Simba" <notnotsnot@notnot.not> skrev i en meddelelse
> [...]

> Eller andre forslag. Det vil være bedst, hvis jeg kan sende fra min
> mobil, men evt. via browser/trådløst net på mobilen.

www.smsbug.com
www.coolsms.dk

-cb

Fra : Ditte/Simba

Dato : 12-08-10 20:52

> www.smsbug.com
> www.coolsms.dk
>
> -cb

Hej

Jeg har prøver smsbug, og det så ud til at virke fint, købte 100
credits, og nu driller det bare.
Men det må da kunne komme til at virke! :D
Må lige forsøge mig. For det ser ud til at være en god løsning for mig.

Hilsen Ditte

--
----
http://www.pointblog.dk/?go=ditte1977

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 13-08-10 23:28

On Thu, 12 Aug 2010 16:29:50 +0200, "Claus E Beyer"
<ceb.news@gmail.com> wrote:

>www.smsbug.com

Det ophørte med at fungere for to år siden. Man kan ikke stole på det
overhovedet.

Men kig på http://www.fishtext.com i stedet. Du kan bruge den fra
mobil eller fra pc.

Börje, fra Sverige. Undskyld sprogfejl.

Fra : Ditte/Simba

Dato : 16-08-10 11:13

> Men kig på http://www.fishtext.com i stedet. Du kan bruge den fra
> mobil eller fra pc.

Hej Fishtext kører bare!
Og valgte at bruge de gratis credits først, så jeg var sikker på, at
det virkede.
Nu mangler jeg bare, at få ham i den anden ende til at installere
programmet, så vi kan sms gratis.

Men ellers er 22 øre pr. sms nu meget fint.

Hilsen Ditte

--
----
http://www.pointblog.dk/?go=ditte1977

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 16-08-10 11:59

On Mon, 16 Aug 2010 12:13:23 +0200, Ditte/Simba
>Nu mangler jeg bare, at få ham i den anden ende til at installere
>programmet, så vi kan sms gratis.

Helt gratis er det ikke. I skal selvfølgelig betale for datatrafikken.

Fra : Ditte/Simba

Dato : 16-08-10 13:10

borje@hotmail.com udtrykte præcist:
> On Mon, 16 Aug 2010 12:13:23 +0200, Ditte/Simba
>
> Helt gratis er det ikke. I skal selvfølgelig betale for datatrafikken.

Hej

Jeg har fri data, så for mig bliver det gratis.
Ved dog ikke med manden.

Hilsen Ditte

--
----
http://www.pointblog.dk/?go=ditte1977

Fra : Ditte/Simba

Dato : 17-08-10 15:19

borje@hotmail.com formulerede Saturday:

> Det ophørte med at fungere for to år siden. Man kan ikke stole på det
> overhovedet.

Hej igen

Øv øv, kan godt være det ikke virker, men de kan da godt finde ud af,
at opkræve penge! Heldigvis drejer det sig kun om 24 kr.

--
----
http://www.pointblog.dk/?go=ditte1977

Fra : Claus E Beyer

Dato : 18-08-10 07:47

> [...]

> Øv øv, kan godt være det ikke virker, men de kan da godt finde ud af,
> at opkræve penge! Heldigvis drejer det sig kun om 24 kr.

Det virker fint for mig, når jeg bruger det.

Claus

Fra : borje@hotmail.com

Dato : 18-08-10 14:39

On Wed, 18 Aug 2010 08:46:43 +0200, "Claus E Beyer"
<ceb.news@gmail.com> wrote:
>"Ditte/Simba" <notnotsnot@notnot.not> skrev i en meddelelse

>Det virker fint for mig, når jeg bruger det.

Ja, nogle gange det virker, men der er ikke længere noen der har
ansvaret for systemet. Det går så vidt som det går, men det er helt
uden support til kunder.

Fra : Per

Dato : 12-08-10 19:50

Ditte/Simba wrote:
> [...]
>
> Eller andre forslag. Det vil være bedst, hvis jeg kan sende fra min
> mobil, men evt. via browser/trådløst net på mobilen.

Du kan også oprette Skype Out konti i de forskellige lande og sende sms til
lokalt taskter ad den vej.

Skype Out kan også køres fra en mobil tlf. jeg ved dog ikke med sms.

Mvh. Per

Fra : Ditte/Simba

Dato : 12-08-10 20:54

> Du kan også oprette Skype Out konti i de forskellige lande og sende sms til
> lokalt taskter ad den vej.
>
> Skype Out kan også køres fra en mobil tlf. jeg ved dog ikke med sms.
>
> Mvh. Per

Tak for buddet.
Kigger på det, hvis Smsbug ikke kommer til at virke.

Hilsen Ditte

--
----
http://www.pointblog.dk/?go=ditte1977

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 12-08-10 20:39

Ditte/Simba skrev:

> Eller andre forslag.

Hvis du har adgang til Google Voice, kan du sende gratis sms'er til
en meget stor del af verden.

· https://www.google.com/voice/

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Ditte/Simba

Dato : 12-08-10 20:53

Klaus Alexander Seistrup forklarede:

> Hvis du har adgang til Google Voice, kan du sende gratis sms'er til
> en meget stor del af verden.
>
> · https://www.google.com/voice/
>
> Mvh,

Hej

Google voice virker ikke fra Danmark.

Hilsen Ditte

--
----
http://www.pointblog.dk/?go=ditte1977

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 13-08-10 05:36

Ditte/Simba skrev:

> Google voice virker ikke fra Danmark.

Sludder og vrøvl, man skal bare ha' et USAnsk nummer (eller en Gizmo5-
konto) når man opretter kontoen. Jeg har brugt Google Voice et års
tid, det fungerer fint, og sms er gratis.

Hvis du mener at man ikke kan tilknytte et dansk nummer, så har du ret.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/