iPhone og download hastighed
Fra : Flemming Rubini

Dato : 11-08-10 11:19

Hver der den maksimalt realistisk downloadhastighed, DL, på iPhone?

Jeg ser nu at Oister har fri internet for 69,- kr. pr. mdr. og 45 øre
pr. minut for telefoni. Men, DL er på max 1Mbit/s, og man kan bruge 1 GB
hvorefter der skrues ned til fortidens hastigheder.

Det lyder som optimalt til iPhone.

Men hvad nu hvis man streame video og lyd, er hastigheden så stor nok?

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 11-08-10 12:35

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det lyder som optimalt til iPhone.
>
> Men hvad nu hvis man streame video og lyd, er hastigheden så stor nok?

Dette abonnement ser nu også godt ud:
<https://www.onfone.dk/sider/10/datatrappen>

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Esben

Dato : 11-08-10 13:40

> [...]

> Det lyder som optimalt til iPhone.
>
> Men hvad nu hvis man streame video og lyd, er hastigheden så stor nok?

Jeg streamede VM-finalen på en 1 Mbit 3G forbindelse hos CBB og den
brugte ikke hele båndbredden. Og det kørte rimelig godt.

NB: Dog ikke på iPhone

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad