Billigste taletid
Fra : Old jester

Dato : 10-08-10 03:18

Hej Jeg er pensionist med kun et mindre behov for at ringe og sms'e.
Hvilket taletidskort kan i anbefale som den billigste løsning for mig?
Med venlig hilsen Old Jester

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-08-10 10:40

Old jester skrev:

> Hej Jeg er pensionist med kun et mindre behov for at ringe og sms'e.
> Hvilket taletidskort kan i anbefale som den billigste løsning for mig?

Hvis det ikke behøver være et taletidskort, kan du kikke på
Telmore hvor du kan ringe til alle (danske) numre hele døgnet for
59 øre og sms'e for 20 øre.

Det kræver at du kan og vil betale over nettet.

--
Bertel

Fra : emjeppesen

Dato : 10-08-10 11:38

Bertel Lund Hansen skrev:

>Hvis det ikke behøver være et taletidskort, kan du kikke på
>Telmore hvor du kan ringe til alle (danske) numre hele døgnet for
>59 øre og sms'e for 20 øre.
>
>Det kræver at du kan og vil betale over nettet.

Telmore er et godt valg. Hvis du ikke opnår at forbruge for 50 kr på 3
mdr, kræver de 7,50 i gebyr, men det er også det vildeste. Der er ikke
noget fast abonnement, som du skal betale.
Du kan vælge selv at fylde penge på kontoen, eller du kan få Telmore
til at tanke for dig, hvis din konto går i minus.
Jeg har et meget lille forbrug af telefoni og sms, og har endnu aldrig
kunne opnå at forbruge 50 kr på 3 måneder, så jeg har måttet "finde
mig i" at blive trukket 7,50 kr, hver måned.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Hans4030

Dato : 10-08-10 12:26

Det billigste jeg tror du kan finde er www.lebara.dk der tager 19 øre/min.
--
Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

www.pbase.com/hcstune

Fra : Mogens

Dato : 10-08-10 12:33

Den 10-08-2010 13:26, Hans4030 skrev:
> [...]
> Hej Jeg er pensionist med kun et mindre behov for at ringe og sms'e.
> Hvilket taletidskort kan i anbefale som den billigste løsning for mig?

Nix, det billigste er 29 øre/min hvis du køber et kort til 500 kr.

Nu stod der jo taletidskort.

Mogens

Fra : Hans4030

Dato : 10-08-10 13:18

"Mogens" <willemoesgadefjernes@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nix, det billigste er 29 øre/min hvis du køber et kort til 500 kr.
>
> Nu stod der jo taletidskort.

OK! Hvis man ikke vil have automatisk optankning. Men man behøver ikke købe
for 500 kr. I Netto, Super Best o.s.v. kan der købes kort til 100 kr.

Hilsen Hans

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 10-08-10 13:54

"Hans4030" <hcstuneSPAM@gmail.com> skrev :

>OK! Hvis man ikke vil have automatisk optankning. Men man behøver ikke købe
>for 500 kr. I Netto, Super Best o.s.v. kan der købes kort til 100 kr.

Så se, hvad minutprisen så er, 99 ører.
--
Kerim
http://www.facebook.com/Khilafah.nu.Kerim.Ellentoft

Fra : emjeppesen

Dato : 10-08-10 14:00

Mogens skrev:

>Nix, det billigste er 29 øre/min hvis du køber et kort til 500 kr.

Det vil jo tage den aktuelle pensionist flere år at forbruge et kort
på 500 kr.
Der er vist nogen, der ikke kan forestille sig at man bruger sin mobil
meget lidt

Hilsen emj

--

lamaguf.dk

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-10 11:36

"Old jester" <jens.gibe@gmail.com> skrev i meddelelsen
Hej Jeg er pensionist med kun et mindre behov for at ringe og sms'e.
Hvilket taletidskort kan i anbefale som den billigste løsning for mig?
Med venlig hilsen Old Jester

Helt klart m1 der er 50minutter og 50 smser gratis hver måned.
Knægten har haft det i 6 mdr nu og vi har ikke betalt en krone
Svigerfar har haft det i ca 12 mdr ligeledes uden nogen form for betaling.
Hvis du er inttereseret kan du få en gave kode, så får både du og han 100kr
tale tid.
Eneste - som jeg har fundet er at der ikke er vis nr på opkald, men det kan
tilkøbes (men så er det jo ikke gratis længere;)

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5359 (20100811) __________

http://www.eset.com

Fra : Mogens

Dato : 12-08-10 20:59

Den 12-08-2010 12:36, Ove skrev:

> [...]
> Eneste - som jeg har fundet er at der ikke er vis nr på opkald, men det
> kan tilkøbes (men så er det jo ikke gratis længere;)

Og hvor er det lige at du kan se at m1 har taletidskort?

Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-10 09:50

> Og hvor er det lige at du kan se at m1 har taletidskort?
>
> Mogens

Undskyld nej det har de ikke, ikke i ordets oprindelige betydning.
I de kredse hvor jeg kommer er det den almindelige betegnelse, for
forudbetalt telefoni, uanset om man tanker på nettet eller køber i en butik.
Kan man stille spørgsmål i ng kan man vel også tanke på nettet;)

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5363 (20100813) __________

http://www.eset.com

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-08-10 15:56

Ove skrev:

> Kan man stille spørgsmål i ng kan man vel også tanke på nettet;)

Da ikke hvis man ikke har dankort eller et andet betalingskort.

--
Bertel