Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fra : Mogens Hansen

Dato : 10-08-10 08:16

"Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> wrote in message
news:4c60ea52$0$283$14726298@news.sunsite.dk...
> http://blogs.adobe.com/lightroomjournal/2010/08/lightroom-3-2-and-camera-raw-6-2-available-on-adobe-labs.html

Tak - håber den er lidt mere stabil end 3.0, som jeg har oplevet som værende
mere ustabil end 2.x.
Desuden har de fået objektivkorrektion til Canon 300/4.0L IS og
100-400/4.5-5.6L IS, hvilket jeg personligt er glad for.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Soeren Friberg

Dato : 10-08-10 13:17

Den 10-08-2010 09:15, Mogens Hansen skrev:
> [...]
> Desuden har de fået objektivkorrektion til Canon 300/4.0L IS og
> 100-400/4.5-5.6L IS, hvilket jeg personligt er glad for.

Jeg har ikke haft problemer med 3.1, men havde med den første
RC-version, men man må jo formode, at en 3.2 er mere stabil end en 3.1.

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 10-08-10 13:21

> Jeg har ikke haft problemer med 3.1, men havde med den første
> RC-version, men man må jo formode, at en 3.2 er mere stabil end en
> 3.1.

Hvordan kan du kke haft haft problemer med 3.1? den har aldrig eksiteret
ifølge det link du selv bragte?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Soeren Friberg

Dato : 10-08-10 19:35

Den 10-08-2010 14:21, N_B_DK skrev:
> "Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> wrote in message

> Hvordan kan du kke haft haft problemer med 3.1? den har aldrig eksiteret
> ifølge det link du selv bragte?

Derfor

Fra : N_B_DK

Dato : 10-08-10 22:52

> Derfor

Flot.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Soeren Friberg

Dato : 10-08-10 22:54

Den 10-08-2010 23:51, N_B_DK skrev:
> "Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> wrote in message
>
> Flot.

Det er sku svært at lære en krabbe at gå lige.

Fra : skeptikeren

Dato : 11-08-10 07:42

On Tue, 10 Aug 2010 07:57:39 +0200, Soeren Friberg
<hushovmesteren@msn.com> wrote:

>http://blogs.adobe.com/lightroomjournal/2010/08/lightroom-3-2-and-camera-raw-6-2-available-on-adobe-labs.html

Er det bare hos mie? - eller:
Efter download og installation præsenterer LR 3.2 RC sig som LR 3.0
med Camera raw 6.1 både på Splash screen og ved klik på "About" under
Help fanen.

Er det en "smutter" fra Adobe eller får man først den rigtige udgave
betegnelse ved final release?

mvh

sk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 11-08-10 08:00

On 11-08-2010 08:41, skeptikeren wrote:

> [...]
> Help fanen.
>
> Er det en "smutter" fra Adobe eller får man først den rigtige udgave

På deres hjemmeside forklarer det, at fordi CR er opdateret til 6.2
kalder de LR for 3.2, så sidste ciffer skal følges ad for at undgå
forvirring.
På min maskine har jeg LR 3.2 og CR 6.2 efter at have downloaded og
installeret: http://dpreview.com/news/1008/10081005acr62.asp

Bo //

Fra : skeptikeren

Dato : 11-08-10 08:56

On Wed, 11 Aug 2010 08:59:35 +0200, Bo Bjerre <bo@sarek.dk> wrote:
-------------- klip ------------

> [...]
>forvirring.
>På min maskine har jeg LR 3.2 og CR 6.2 efter at have downloaded og

Det er samme sted jeg har hentet den!

Bruger du også Windows?

mvh

sk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 11-08-10 10:52

On 11-08-2010 09:55, skeptikeren wrote:

> Bruger du også Windows?

Ja,

Bo //

Fra : skeptikeren

Dato : 11-08-10 09:49

> [...]
>forvirring.
>På min maskine har jeg LR 3.2 og CR 6.2 efter at have downloaded og

Instasllastionen lykkedes i 2. hug. Har nok klikket på en gammel fil.

mvh

sk

Fra : Mogens Hansen

Dato : 11-08-10 09:18

"skeptikeren" <skeptikeren@privat.dk> wrote in message

> Er det bare hos mie? - eller:
> Efter download og installation præsenterer LR 3.2 RC sig som LR 3.0
> med Camera raw 6.1 både på Splash screen og ved klik på "About" under
> Help fanen.

Min siger Lightroom 3, Version 3.2 RC, Camera Raw 6.2

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-08-10 10:52

On 2010-08-11 10:18:04 +0200, "Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> said:

> "skeptikeren" <skeptikeren@privat.dk> wrote in message

Er

> Min siger Lightroom 3, Version 3.2 RC, Camera Raw 6.2

Jeg fandt at EXIF info ikke kom med ved eksport, så jeg er gået tilbage
til version 3.0. Har andre haft det problem?

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Mogens Hansen

Dato : 11-08-10 12:36

[8<8<8<]
> Jeg fandt at EXIF info ikke kom med ved eksport, så jeg er gået tilbage
> til version 3.0. Har andre haft det problem?

Nej - en hurtig test med export af billede får EXIF info med som normalt.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Hans Kruse

Dato : 11-08-10 16:47

On 2010-08-11 13:35:36 +0200, "Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> said:

> "Hans Kruse" <hans.kruse@mail.tele.dk> wrote in message
>
> [8<8<8<]
>
> Nej - en hurtig test med export af billede får EXIF info med som normalt.

Jeg prøvede så nogle andre export presets, hvor der kom EXIF info med.
Jeg ændrede de forskellige parametre til forskel og fandt ud af, at
problemet er hvis man bruger den option der findes til at begrænse
størrelse af den eksporterede fil. Det benytter jeg til nogle sites for
ikke at kommer over en maksimal størrelse. Den fejl var der er ikke i
version 3.0.