Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon g10 sort hvis indstillinger ???
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-08-10 05:12

jeg fandt den her manual der sikkert er meget go
http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/PowerShot/PowerShot_G10/index.asp?specs=1

MEN det kamera kan jo fame så meget at det er næmmere at kode java ind finde
ud af hvad
er der en der kan forklare hvordan jeg for den slået over på sort hvid ??

skal tage nogen portrætter med hvid bagrund uden dørs

Mv.
BMM

Fra : Hans4030

Dato : 10-08-10 07:05

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er der en der kan forklare hvordan jeg for den slået over på sort hvid ??
>
> skal tage nogen portrætter med hvid bagrund uden dørs

Programhjulet skal stå på P
Tryk Func set
Med pil ned rykker du ned til OFF
Med pil til højre rykker du til BW
Tryk Funk set
Så er den der.

Men det er langt lettere og bedre at tage billedet i farve for derefter at
lave det til S/H i et billederedigeringsprogram. Det er det de fleste gør.

God fornøjelse.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

www.pbase.com/hcstune

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-08-10 13:33

"Hans4030" <hcstuneSPAM@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Programhjulet skal stå på P
> Tryk Func set
> Med pil ned rykker du ned til OFF
> Med pil til højre rykker du til BW
> Tryk Funk set
> Så er den der.

skide godt det virker - 1000 tak skal du have :)

der kommer lidt fill in fra blitzen jeg ved ikke hvor meget skade det gør
men nogen gange er det faktisk meget godt ...

> Men det er langt lettere og bedre at tage billedet i farve for derefter at
> lave det til S/H i et billederedigeringsprogram. Det er det de fleste gør.

Det ved jeg godt og det er også det jeg er blevet anbefalet af stort set
alle
men jeg kan ikke slå de gamle film kamera ud af hovedet og har noget svært
ved at tænke digitalt

> God fornøjelse.

jo tak :)