MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Underligt
Fra : Kim2000

Dato : 10-08-10 21:13

Jeg har idag været i gang med at udskrive alle numre af Din Computer.
Samtlige numre udskrives perfekt, men nr. 53 (det nyeste) stopper ved side
nr. 23 og så hænger det ellers der. Størrelsen af filen er ikke specielt
stor (ca. 5 mb, men nr. 48 er på 10 mb og gik glat igennem) og umiddelbart
er der ikke noget specielt ved s. 23. Er billeder ikke bare billeder? Det er
egne screenshots.

Det sker på en XP computer.

Her er hjemmesiden: www.damat.dk

Og her er det specifikke nummer, der volder problemer:
http://www.damat.dk/Publkationer/DC53.pdf

Hvis der er nogle der har et løsningsforslag så vil det være godt.

mvh
Kim

Fra : Ole C

Dato : 10-08-10 21:38

Kim2000 skrev blandt andet:

> [...]
> http://www.damat.dk/Publkationer/DC53.pdf
>
> Hvis der er nogle der har et løsningsforslag så vil det være godt.

Der er måske en fejl i filen. Min Foxit Reader lukker i hvert fald efter få
sekunder.....

--
vh
Ole C

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-08-10 22:16

Ole C skrev:

>Der er måske en fejl i filen. Min Foxit Reader lukker i hvert fald efter
>få sekunder.....

Eller i readeren, Sumatra klarer den uden problemer

Fra : Peter

Dato : 10-08-10 23:32

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.damat.dk/Publkationer/DC53.pdf
>
> Hvis der er nogle der har et løsningsforslag så vil det være godt.

Jeg har nu prøvet at skrive siderne 22-23-24 ud, uden problemer, ud over at
printeren tænker lidt længe over side 24 (ca 1 min).
Jeg har prøvet at printe side 23 ud alene - ingen problemer.
Prøvede derefter at printe side 24 ud alene - ingen problemer bortset fra
igen ca 1 min ventetid.

Du kan evt gøre det, at du først printer siderne 1-23, og når de er
færdigprintet, printer sider 24 - 36.

pdf filen fejler ikke noget her (Internet Explore 7)

PeterB

Fra : Rado

Dato : 13-08-10 15:35

On Tue, 10 Aug 2010 22:12:53 +0200, "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk>
wrote:

>Jeg har idag været i gang med at udskrive alle numre af Din Computer.
>Samtlige numre udskrives perfekt, men nr. 53 (det nyeste) stopper ved side
>nr. 23 og så hænger det ellers der.

Nuance PDF Converter printer den ud uden problemer til en anden PDF
fil, den er godt nok temmelig længe om netop side 23 men den printer
den og kører videre derfra når den er færdig.

Tror bare du skal give den lidt tid...

--
Rado
"Den genetiske kode minder ikke om software - den ER software,

Fra : Kim

Dato : 13-08-10 17:51

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> fil, den er godt nok temmelig længe om netop side 23 men den printer
> den og kører videre derfra når den er færdig.

Jeg prøver at kasserer billederne, og så indsætte to nye i masteren, selvom
jeg ikke forstår hvorfor. Jeg satte den til på arbejdet i går kl. 18 og da
jeg gik hjem kl. 1930 var den fortsat igang med at arbejde. Bladet lå der
godt nok i morges, meeeen.... godt er det jo ikke.