MS Windows
briani 27239
Hvordan "renses" USB porte i Win7
Fra : co@ch [4130]

Dato : 10-08-10 10:08

Hvordan sletter jeg "fundne" enheder på hver enkel USB port i Win7 Ultimate.

Jeg forestiller mig at en masse enheder ind og ud af div. USB porte må
"logge" til portene og på et tidspunkt volde problemer.

Eksempel:
Jeg har pludselig fået problemer med BSOD ved nedlukning af Win7....men kun
når min iPhone sidder til USB porten.
Og jeg ved ikke hvordan fejlen løses.

Mvh
Bri@n

Fra : JYH

Dato : 10-08-10 15:52

co@ch [4130] wrote:
> [...]
> Jeg har pludselig fået problemer med BSOD ved nedlukning af
> Win7....men kun når min iPhone sidder til USB porten.

Det kunne måske være et iTunes problem, synes ikke at Windows og iTunes
spiller særlig godt sammen.
Har du kigget i et Apple/iTunes forum?

Fra : co@ch [4130]

Dato : 11-08-10 06:43

"JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev i meddelelsen

> Det kunne måske være et iTunes problem, synes ikke at Windows og iTunes
> spiller særlig godt sammen.
> Har du kigget i et Apple/iTunes forum?

BSOD kommer først når computeren skal slukke.
Altså windows er lukket ned og jeg ser "Windows Lukker".....i det øjeblik
computeren skal "cutte" strømmen på Power knappen, går den i blå skærm
istedet for at slukke helt.
Derefter står den og søger efter alle hardiske og genstarter.
Jeg når ikke at se teksten i den blå skærm.
Og det sker kun hvis min iphone sidder i USB porten.

Mvh
Bri@n

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-08-10 23:26

"co@ch [4130]" <eksisterer@ikke.danmark> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg forestiller mig at en masse enheder ind og ud af div. USB porte må
> "logge" til portene og på et tidspunkt volde problemer.

Du går i enhedshåndtering og fjerner alle usb portene. Herefter genstarter
du, hvorefter de automatisk genetableres, men nu uden forbindelse til nogen
af de enheder, som tidligere har været sat til.

Kurt

Fra : co@ch [4130]

Dato : 11-08-10 06:43

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> du, hvorefter de automatisk genetableres, men nu uden forbindelse til
> nogen af de enheder, som tidligere har været sat til.

Det prøver jeg, tak

Mvh
Bri@n

Fra : Capt'n Tailstriker